atck ScanFlyer Gold 24 Mar 2008 #1 Nesten St. Maartens ... et påskebilde Jeg tok dette bildet 2. påskedag. Nesten som på St. Maartens. Bare litt mer klær. :lol:
Nesten St. Maartens ... et påskebilde Jeg tok dette bildet 2. påskedag. Nesten som på St. Maartens. Bare litt mer klær. :lol:
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 24 Mar 2008 #2 Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Syns dere burde sende fly oftere inn på rwy 11.
atck ScanFlyer Gold 24 Mar 2008 #3 Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Vede said: Syns dere burde sende fly oftere inn på rwy 11. Click to expand... Ja, det er dessverre ikke den foretrukne landingsbanen. Det hender vi får request fra fly på vei inn fra Aberdeen, da. Når det er kraftig østavind som fordrer Rwy 11 er det sjelden vær til å stå ute med kamera. Dessverre.
Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Vede said: Syns dere burde sende fly oftere inn på rwy 11. Click to expand... Ja, det er dessverre ikke den foretrukne landingsbanen. Det hender vi får request fra fly på vei inn fra Aberdeen, da. Når det er kraftig østavind som fordrer Rwy 11 er det sjelden vær til å stå ute med kamera. Dessverre.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 24 Mar 2008 #4 Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Og denne landet på rw 11 og kom inn fra Sola Stranden i går.... Men da stod jeg ikke der selv..... :angry:
Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Og denne landet på rw 11 og kom inn fra Sola Stranden i går.... Men da stod jeg ikke der selv..... :angry:
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 24 Mar 2008 #5 Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Desverre sjelden det er østavind også. De få gangene 11-29 er i bruk er det som regel 29 som brukes.
Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde Desverre sjelden det er østavind også. De få gangene 11-29 er i bruk er det som regel 29 som brukes.
B767 ScanFlyer Gold 25 Mar 2008 #6 Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde eg har noge flyfilmer som er landet vest-øst rullebane.. kanskje eg en dag ska legge dem på youtube..
Re: Nesten St. Maartens ... et påskebilde eg har noge flyfilmer som er landet vest-øst rullebane.. kanskje eg en dag ska legge dem på youtube..