Og LilleFnate, nu skal du ikke helt desertere til FinalCall ......
Fnate mener selv at det blir veldig feil å kalle han for liten, da han selv mener han er kjempestor. Før hadde vi sånne streker i dørkarmen for å måle. Han var alltid grusomt spent.
God fredag fra gullstua på OSL. For en gangs skyld så det ut ti at Fast track skulle ha noe for seg: Det var kø utenfor de vanglie sperringene for Faster og i Fast var 3 sluser åpne uten for mye folk. Stilte meg i den korteste køen og fant ut av personen forran meg umulig kunne ha flydd før. Alt måtte forklares 3 ganger og han måtte åpne koffert og begynne lete gjennom bagasjen. Da det ikke var noen kurver i kø frem til scanneren tok jeg meg bare til rette, lente meg over beltet og grabbet et par kurver og gikk forbi.
Hadde artig Fast Track opplevelse på EWR i går. De har en Fast Track og en economy. Begge merger sammen ved dokumentkontrollen. Av gammel vane duret jeg rett i Fast Track, men så jo at køen var kjempelang. På economy så jeg at det ganske enkelt ikke var en levende sjel. Så jeg kronglet meg tilbake, ut og så inn igjen i economy "køen". Kom rett først og de plukket annehver fra Fast og eco. Det var relativt mange sure tryner som så meg passere foran dem. Men jeg tenkte det var en grei voksenopplæring. Hvorfor i huleste heiteste stå traust i køen sin når det ikke er noen i nabofilen?
Anyway... god efta fra Lillestrøm. SAS PLUS var igjen bra, men de kunne godt hatt litt bedre lysregime. Flighten var 7.15-ish, og det var kun 4.30 igjen når lyset ble dempet i PLUS. Det er ganske lenge... det betyr 2.30 søvn før det er frokost. Konklusjonen er at PLUS er supert på dagflight, litt mindre supert på nattflight.
Etter en "uke" i Junaiten med vekking kl 05 og så møter og presentasjoner frem til kl 22 på kveldene var i hvert fall jeg helt i kjelleren. Var hjemme litt over 9 og hadde sovnet før kl 10. Sov 5 timer men jeg kunne lett bare lagt meg nå og tatt 10 timer til.

Ha en fin en