Nest beste dagen i uka; Det er fredag!

Og LilleFnate, nu skal du ikke helt desertere til FinalCall ......

Fnate mener selv at det blir veldig feil å kalle han for liten, da han selv mener han er kjempestor. Før hadde vi sånne streker i dørkarmen for å måle. Han var alltid grusomt spent.

God fredag fra gullstua på OSL. For en gangs skyld så det ut ti at Fast track skulle ha noe for seg: Det var kø utenfor de vanglie sperringene for Faster og i Fast var 3 sluser åpne uten for mye folk. Stilte meg i den korteste køen og fant ut av personen forran meg umulig kunne ha flydd før. Alt måtte forklares 3 ganger og han måtte åpne koffert og begynne lete gjennom bagasjen. Da det ikke var noen kurver i kø frem til scanneren tok jeg meg bare til rette, lente meg over beltet og grabbet et par kurver og gikk forbi.

Hadde artig Fast Track opplevelse på EWR i går. De har en Fast Track og en economy. Begge merger sammen ved dokumentkontrollen. Av gammel vane duret jeg rett i Fast Track, men så jo at køen var kjempelang. På economy så jeg at det ganske enkelt ikke var en levende sjel. Så jeg kronglet meg tilbake, ut og så inn igjen i economy "køen". Kom rett først og de plukket annehver fra Fast og eco. Det var relativt mange sure tryner som så meg passere foran dem. Men jeg tenkte det var en grei voksenopplæring. Hvorfor i huleste heiteste stå traust i køen sin når det ikke er noen i nabofilen?

Anyway... god efta fra Lillestrøm. SAS PLUS var igjen bra, men de kunne godt hatt litt bedre lysregime. Flighten var 7.15-ish, og det var kun 4.30 igjen når lyset ble dempet i PLUS. Det er ganske lenge... det betyr 2.30 søvn før det er frokost. Konklusjonen er at PLUS er supert på dagflight, litt mindre supert på nattflight.

Etter en "uke" i Junaiten med vekking kl 05 og så møter og presentasjoner frem til kl 22 på kveldene var i hvert fall jeg helt i kjelleren. Var hjemme litt over 9 og hadde sovnet før kl 10. Sov 5 timer men jeg kunne lett bare lagt meg nå og tatt 10 timer til. :)

Ha en fin en

Grompfff ... her langt vestpå er det en flott, men trøtt morgen. Hjemme vd ettiden etter en tretimers prog-orgie med Steven Wilson. God blanding av gammelt Porcupine Tree materiale og nyere solostoff. Han har uansett nok å fylle showet med. Center Stage var også en positiv opplevelse. Glimrende konsertlokale, og damen i baren fylte 50/50 Jack & Coke, så kan ikke klage på det heller.

Tre dager igjen til jeg tar 'Thanksgiving-ferie'. Men det er mange kopper kaffe igjen dit ...

Men først får man sjekke ut Fnates siste påfunn.

15036545_10153847519886036_7419026153974599334_n.jpg

Sett han 2 ganger, men spilte bare solomateriell (med unntak av Radioactive Toy som ekstranummer den ene gangen). 3 timer høres fantastisk ut. Var det en spesiell anledning?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sett han 2 ganger, men spilte bare solomateriell (med unntak av Radioactive Toy som ekstranummer den ene gangen). 3 timer høres fantastisk ut. Var det en spesiell anledning?

De har kjørt samme settet hele turneen, så nei. I tillegg drev de litt utstrakt erting av Nick Beggs, og vi trodde et øyeblikk de ville spille Too Shy også .. :p
Steven var skikkelig pratesyk og han fortalte historien bak flere av låtene.

http://www.setlist.fm/setlist/steven-wilson/2016/center-stage-atlanta-ga-7bfa02c4.html

God fredagskveld fra Lier. Nyter et par Aass pils og gleder meg som bare det til første frilørdag siden sommerferien som ble avsluttet 30/7. I morgen lokker hovedstaden med rom på favoritthotellet mitt, Hotel Continental, og billett til Cosi Fan Tutte på Operaen. :)

God dag fra kontoret. Her er man i gang med å bygge landet. Ellers konstateres det at det er toppmøte i Berlin i dag, så da er det bare å kommes seg avgårde. Nå undrer jeg meg på hvor fullt flyet kan være en fredag kl 18. Vi får se. Skal for første gang bo i Vest-Berlin, så det blir litt nytt. Ellers er bord bestilt på Dicke Wirtin, slik at man også i år får nye godt av god tysk julemat - gås. Kanskje det blir en øl til også. Man kan aldri vite.

Ha en fin dag alle, med eller uten pledd eller ost fra Nordvestlandet. :-)

Hvilket hotell valgte du? Skal ned på søndag og har valgt Bleibtreu ved Zavignyplatz på grunn av beliggenheten. Små rom og dyr og dårlig frokost. Også min første i Vest på en stund. Har egentlig lyst på et mer spennende hotell, men vet ikke hvilket.

God kveld fra Prærien. Greit å få en tripreport fra Plus siden klassen benyttes til iad i morgen. Skjønner det nå er fri flyt av sjokkis? Eller må vi si at det er til frk kanin for å få?

God kveld fra Prærien. Greit å få en tripreport fra Plus siden klassen benyttes til iad i morgen. Skjønner det nå er fri flyt av sjokkis? Eller må vi si at det er til frk kanin for å få?

Jeg ville gått for frk kanin

Hvilket hotell valgte du? Skal ned på søndag og har valgt Bleibtreu ved Zavignyplatz på grunn av beliggenheten. Små rom og dyr og dårlig frokost. Også min første i Vest på en stund. Har egentlig lyst på et mer spennende hotell, men vet ikke hvilket.

Hampton by Hilton er et kjempehotel, et kvartal fra Savigny Platz. Meget sentralt og grei pris. Booket der 3 netter i desember til 71 euro natta for det beste rommet i huset med balkong.

Det er vintersalg hos Hilton nå, og booker du via appen, får du 3 000 ekstra Hhonors poeng! Det er bra deal det!

Hampton by Hilton er et kjempehotel, et kvartal fra Savigny Platz. Meget sentralt og grei pris. Booket der 3 netter i desember til 71 euro natta for det beste rommet i huset med balkong.

Det er vintersalg hos Hilton nå, og booker du via appen, får du 3 000 ekstra Hhonors poeng! Det er bra deal det!

Beklager at jeg kuppet tråden. Da ble det Hampton by Hilton til 71 Euro inkl frokost. Takk for hjelpen.

Back