sarky Push-back operator 30 Nov 2008 #1 Noen av de mange bildene jeg tok under dette flystevet Kø kø kø for å komme seg til sikkerhetskontrollen, det gikk en god time der. Canadisk Dash8, med litt større nese enn det jeg er vant til å se.
Noen av de mange bildene jeg tok under dette flystevet Kø kø kø for å komme seg til sikkerhetskontrollen, det gikk en god time der. Canadisk Dash8, med litt større nese enn det jeg er vant til å se.
sarky Push-back operator 30 Nov 2008 #3 Denne "bilen" her hadde kapp løp mot redbull sin Mig 15, det endte med at migen tapte...
S seilfly Infrequent traveller ;-) 30 Nov 2008 #4 Der er tweeten ja Ser de taktisk har duct-tapet igjen et par luker under canopy Den ble fløyet fra Sheppard AFB til stevnet og tilbake etter; med en flyger herfra...
Der er tweeten ja Ser de taktisk har duct-tapet igjen et par luker under canopy Den ble fløyet fra Sheppard AFB til stevnet og tilbake etter; med en flyger herfra...
Even92LN ScanFlyer Gold 1 Dec 2008 #6 Veldig interessante og ikke minst flotte bilder! Sånne maskiner som dette er morsomt å se bilder av!
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 2 Dec 2008 #8 Herlig Var på Nellis AFB ifjor, men hadde ikke muligheten til å reise iår. Håper på å få det til neste år igjen. Ett av favorittshowene mine detta der
Herlig Var på Nellis AFB ifjor, men hadde ikke muligheten til å reise iår. Håper på å få det til neste år igjen. Ett av favorittshowene mine detta der
Fly high ScanFlyer Gold 2 Dec 2008 #9 Fine bilder - og Mustangen på bilde 4 er jo bare grandiost flott. Numero uno!!