I imm ScanFlyer Crusty 7 Dec 2011 #1 Nedsatt pris på EOS 7D Ser at både Fotovideo og Japan Photo setter ned dette kameraet til 9995.- Et drømmekamera for mange. "til pappa, fra julenissen"? Skulle gjerne kjøpt det, men mye penger for meg. Imm
Nedsatt pris på EOS 7D Ser at både Fotovideo og Japan Photo setter ned dette kameraet til 9995.- Et drømmekamera for mange. "til pappa, fra julenissen"? Skulle gjerne kjøpt det, men mye penger for meg. Imm
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 7 Dec 2011 #2 Re: Nedsatt pris på EOS 7D Samme her imm. Skulle svært gjerne hatt dette kameraet. Men er nok litt dyrt for meg foreløpig. Blir nok 24-105 L først.
Re: Nedsatt pris på EOS 7D Samme her imm. Skulle svært gjerne hatt dette kameraet. Men er nok litt dyrt for meg foreløpig. Blir nok 24-105 L først.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 9 Dec 2011 #3 Re: Nedsatt pris på EOS 7D Må si det frister, men beklageligvis så er det andre finansielle ting som må prioriteres fremover....
Re: Nedsatt pris på EOS 7D Må si det frister, men beklageligvis så er det andre finansielle ting som må prioriteres fremover....
Lennart ScanFlyer Rusty 9 Dec 2011 #4 Re: Nedsatt pris på EOS 7D Noen som vil kjøpe en Canon 100-400 for kr 8000 med porto? Ønsker å skaffe meg en 7D
Re: Nedsatt pris på EOS 7D Noen som vil kjøpe en Canon 100-400 for kr 8000 med porto? Ønsker å skaffe meg en 7D