• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NB683 24.1 og NB684 27.1

Sterling

Newcomer
Hei!

Jeg skal ut å reise nå i sluten av måneden, skal for første gang fly med Sterling :) Jeg lurer på om noen har mulighet å sjekke hvilke fly (flytype er bra, men helst reg...) som går i NB683 fra OSL til AMS torsdag 24.1.08, og NB684 fra AMS til OSL søndag 27.1.08? :)

Hvilket flyindivid som flyr de forskjellige ruter bestemmes kvelden før og kan bli endret opptil timer før avgang. Så her er du nok litt tidlig ute.

Could be anything :-)

Men det som nesten er sikkert er at flyet er forsinket. Den maskinen kommer fra Barcelona og er ofte sent derfra :-(

Hilsen,
Laurenz

Håper egentlig at flyet er i rute, vennegjengen vil ha mest tid i Amsterdam... :) Men dersom noen kunne postet her når man vet hvilket fly som flyr (kom igjen, OY-SEJ), hadde det vært brillefint :)

Som sagt før. Dette er det ingen som vet før kvelden før så vi får prøve å huske på det.

Da er det dagen før dagen ;) Noen som kunne skrevet her når de vet hvilket fly jeg får imorgen? :) :) *OY-SEJ, værsåsnill* :D

Back