NB OSL

SA har sent ut memo om at MZ overtar handling fra 05mai. SA har også sakt at de ser på dette som avtalebrud og at det vil få et rettslig etterspill.

SA har sent ut memo om at MZ overtar handling fra 05mai. SA har også sakt at de ser på dette som avtalebrud og at det vil få et rettslig etterspill.

Det samme sa vel SA den gang NAS sa opp avtalen også. Truet med rettsak og avtalebrudd, noe som kokte bort slikt alt det andre SA har drevet med de siste årene. Synd at så mange flinke folk på gulvet" har måtte sluttet pga en håpløs udugelig ledelse.

Hvem er aktuelle som partnere? Hva har Sterling å tilby en eventuell ny partner? Islendingene har vel i lengre tid forsøkt å pynte bruden, men dessverre gjør nok utgifter spesielt til drivstoff situasjonen svært vanskelig.

Lurer på om den russiske mafiaen har kommet seg inn, jeg.
Mafia og mafia... bedre med noe alà nyrike russere. Hørte noe rykter her og der...

Det samme sa vel SA den gang NAS sa opp avtalen også. Truet med rettsak og avtalebrudd, noe som kokte bort slikt alt det andre SA har drevet med de siste årene. Synd at så mange flinke folk på gulvet" har måtte sluttet pga en håpløs udugelig ledelse.

Evt. er det ingen som hører noe om dette her etterhvert, og saken blir glemt.

Sånn FYI, en av postene over er flagget ovenfor moderatorene, og etter litt diskusjon er vi enig om at her tar alle deltakerne en sjekker av nivået av saklighet og tenker litt før man poster og holder seg til saken.

-A

Det samme sa vel SA den gang NAS sa opp avtalen også. Truet med rettsak og avtalebrudd, noe som kokte bort slikt alt det andre SA har drevet med de siste årene.

Da NAS sa opp avtalen med SA var det de ansatte (LFF) som ville gå til rettssak da de mente der var snake om en virksomhet overdragelse.

Her er det SA som vil have kompensasjon av Sterling som vil ut av en 3-års avtale de skrev under på for 6 måneder side.

Og nu læste jeg godt der ikke skulle spredes flere rygter.

Men medarbejdere i både Nordic Aero i CPH, CPH (altså selve lufthavnen) og Menzies i CPH bekræfter at Sterling fra 1. juni i år skifter til Menzies her i CPH.

Så det lyder jo sandsynligt at Menzies har tilbudt dem en samlet aftale i både ARN, GOT, OSL og CPH?

Da hører jeg fra Menzies leiren at NB overtas snarlig på OSL. Noen snakket om førstkommende Mandag, men det vet jeg ikke om stemmer??
MA skal overta en del personale fra SA så det er positivt!

Da hører jeg fra Menzies leiren at NB overtas snarlig på OSL. Noen snakket om førstkommende Mandag, men det vet jeg ikke om stemmer??
MA skal overta en del personale fra SA så det er positivt!

Hørte rykter om dette her, ja. Ganske artig, dette her.
Lurer på hva NB skal ha som DCS... PRS? Ace? Codeco?
Sikkert noen MA staff som vet dette allerede?

Det blir Codeco. Load control kjøres fra ARN.

Det er noe folk som har gått over allerede, og det kommer flere den 01.06 Både på trafikk og ramp.

MA har alledere åpnet og tatt over all rundt billettkontoret til Sterling.

S

SA brukte vel også Codeco til Sterling?

Høres artig ut å drifte et handlingselskap som SA, tre kunder(CO, TP, NB) med tre forskjellig innsjekkssystemer...

Høres artig ut å drifte et handlingselskap som SA, tre kunder(CO, TP, NB) med tre forskjellig innsjekkssystemer...

Det var værre!

AY
BA
KL/AF/NB/GX/KM
TAP
CO
BX

Alt dette måtte vi kunne.. ække rart folk bytter jobb :)

Back