SA har sent ut memo om at MZ overtar handling fra 05mai. SA har også sakt at de ser på dette som avtalebrud og at det vil få et rettslig etterspill.
Innbiller meg at hele ledelsen sluttet/ble byttet ut for ikke alt for lenge siden...Synd at så mange flinke folk på gulvet" har måtte sluttet pga en håpløs udugelig ledelse.
Innbiller meg at hele ledelsen sluttet/ble byttet ut for ikke alt for lenge siden...
Det samme sa vel SA den gang NAS sa opp avtalen også. Truet med rettsak og avtalebrudd, noe som kokte bort slikt alt det andre SA har drevet med de siste årene. Synd at så mange flinke folk på gulvet" har måtte sluttet pga en håpløs udugelig ledelse.
Det samme sa vel SA den gang NAS sa opp avtalen også. Truet med rettsak og avtalebrudd, noe som kokte bort slikt alt det andre SA har drevet med de siste årene.
Da hører jeg fra Menzies leiren at NB overtas snarlig på OSL. Noen snakket om førstkommende Mandag, men det vet jeg ikke om stemmer??
MA skal overta en del personale fra SA så det er positivt!
Høres artig ut å drifte et handlingselskap som SA, tre kunder(CO, TP, NB) med tre forskjellig innsjekkssystemer...
Det var værre!
AY
BA
KL/AF/NB/GX/KM
TAP
CO
BX
Alt dette måtte vi kunne.. ække rart folk bytter jobb![]()