ThomAAs ScanFlyer Gold 28 May 2010 #41 LN-NOT skulle bare lages i 50-100 stk om jeg ikke husker helt feil av hva samboeren sa...
adressa ScanFlyer Silver 29 May 2010 #43 Endelig har jeg også klart å skaffe meg en. Modellen kom i posten i dag. Veldig fin.
Halvorsn ScanFlyer Molded 29 May 2010 #44 Har noen mulighet til å skaffe meg en om det er flere igjen?
svgspotter ScanFlyer Gold 29 May 2010 #45 Halvorsn said: Har noen mulighet til å skaffe meg en om det er flere igjen? Click to expand... Jeg tror det skal være 5-6 igjen av den!
Halvorsn said: Har noen mulighet til å skaffe meg en om det er flere igjen? Click to expand... Jeg tror det skal være 5-6 igjen av den!
svgspotter ScanFlyer Gold 21 Jun 2010 #46 Var inneom i dag! da hadde de en hau med LN-DYA 1:200 modeller + ett par av LN-NOT! bilder i fra skranken (supermarkede til gutta) kommer Fikk kjøpt meg LN-DYA siden jeg har LN-NOT.
Var inneom i dag! da hadde de en hau med LN-DYA 1:200 modeller + ett par av LN-NOT! bilder i fra skranken (supermarkede til gutta) kommer Fikk kjøpt meg LN-DYA siden jeg har LN-NOT.
A andreas97sas ScanFlyer Silver 23 Jun 2010 #47 Hei Har skaffet meg -NOT og skal skaffe meg -DYA når jeg skal hjemover
L laurenz ScanFlyer Gold 29 Jun 2010 #48 Norwegian15 said: På DAT skranken var jeg og Sondre nesten i fra til å kjøpe en LN-DYA 1:100, men den var ikke på lager. Click to expand... Jaså! Du som forsøkte å kjøpte flyet mitt! :lol:
Norwegian15 said: På DAT skranken var jeg og Sondre nesten i fra til å kjøpe en LN-DYA 1:100, men den var ikke på lager. Click to expand... Jaså! Du som forsøkte å kjøpte flyet mitt! :lol:
adressa ScanFlyer Silver 8 Jul 2010 #51 LN-BOT said: kor på osl kan man få kjøpt LN-DYA? sku gjerne hatt mæ en modell. Click to expand... Du får kjøpt den hos norwegian billettkontor på andre etg.
LN-BOT said: kor på osl kan man få kjøpt LN-DYA? sku gjerne hatt mæ en modell. Click to expand... Du får kjøpt den hos norwegian billettkontor på andre etg.