NAX 737-800WL modeller ?

Den var Fin! :O :D den skal kjøpes, hvr mye koster den? håper ikke den selges i begrenset oppslag. Men hva er hennsikten med å bare å få inn 738 modeller og ikke 733?

Var det mange LN-NOT igjen på OSL når du var der BU767??

Da jeg var der var skapet bak ved veggen ganske fullt av modeller. Det så ut som de fleste var de store boksene til 1/100 modellene. Det så i alle fall ut som de hadde ganske mange av LN-NOT. Jeg kan ikke si noe om lagret bak veggen, det kan jo hende at disse var alle som var igjen, hva vet jeg? Skulle tro de har nok modeller for ei liten stund i alle fall. Lykke til, og jeg håper selvsagt at en kommer inn i samlingen din også.

Fytti rakkern, får mye å handle i DY skranken når jeg reiser dit, har mange venner av meg som også skal ha + meg! :p

Jeg var innom i går og kjøpte LN-DYA i 1:200.

Kjøpte også NOT'en, denne kostet 500,-.
Denne ble tatt ut av skapet som BU767 nevner lenger oppe i posten. Jeg kjøpte den siste modellen i det skapet, om de har flere på lur vet jeg ikke.

Damen (jenten) som jeg handlet hos skilte kun mellom store og små modeller, ikke med reg nr :)

Yngve

Da er jeg sikret en LN-NOT modell og kanskje en til på Fredag ;)

Hei Sandro! :D skal ikke du spotte på ENGM før i Juli da`? eller har du hørt med en av medlemmene her? :D satser på å få kjøpt den når jeg reiser til oslo. Hvis den selges i begrenset oppslag så vil jeg få noen til å kjøpe en til meg- Baselutvann: nei skal til oslo for å spotte, muligens den 20. juni

Jeg var innom i går og kjøpte LN-DYA i 1:200.

Kjøpte også NOT'en, denne kostet 500,-.
Denne ble tatt ut av skapet som BU767 nevner lenger oppe i posten. Jeg kjøpte den siste modellen i det skapet, om de har flere på lur vet jeg ikke.

Damen (jenten) som jeg handlet hos skilte kun mellom store og små modeller, ikke med reg nr :)

Yngve

Hmmm.. damen jeg handlet hos i sommer kunne forskjellen på 733 og 738. og visste de forskjllige størrelsene. Skal si de har oppdadert modeller siden i sommer for da hadde de: NAX 737-800 1:200 LN-NOB, NAX B737-800w 1:100 LN-NOB (utsolg) NAX B737-800w LN-NOL (utsolg) NAX B737-300 1:100 LN-KKP NAX B737-300 1:200 LN-KKF + en del herpa modeller

Hei Sandro! :D skal ikke du spotte på ENGM før i Juli da`? eller har du hørt med en av medlemmene her? :D satser på å få kjøpt den når jeg reiser til oslo. Hvis den selges i begrenset oppslag så vil jeg få noen til å kjøpe en til meg- Baselutvann: nei skal til oslo for å spotte, muligens den 20. juni

Mamma skal til OSL og da kjøper hun den til meg ;)

Da har jeg gjort en avtale med Norwegian15 for å få kjøpt LN-NOT til meg! :D vil få modellen i morgen i så fall. Har de ikke mer igjen av -NOT så blir det nokk -DYA

Back