svgspotter
ScanFlyer Gold
Enda mer bilder fra meg i dag!
Jeg liker nattefektene man får på disse tidene.

Du får jo greie bilder !
Men kan du være grei å samle bildene i en post heller? Mye lettere for oss som skal se på bildene dine da.
Sier ikke at du skal gjøre det nå, men du kunne ha samlet alle bildene i posten "Oppsummering 09 ENZV" som du allerede har laget
Husk på at du kan gjøre det til neste gang![]()
Altså, kule effekter.. Men på et forum som dette er effektene enda kulere hvis det faktisk er et fly med i bildene. Ble litt i overkant med effekter for min delMen de i den andre tråden var bra
![]()
Hvis du ser nøye etter så er det fly på hvert bilde!![]()
Anngående dette bilde så er det en Ceccana i luften men den er veldig vanskelig å se!![]()
Hva i all verden er en Ceccana?
CESSNA..??
Såfall en merkelig måte å skrive det på:drunk:
Bommet på noen taster! men dere vet godt hva jeg mente.
Så kommer jeg og ødelegger hele nattstemningen, eller rettere sagt - jeg ser ingen stemning i det hele tatt, kun lys-effekter som ikke har noe med komponering av bilder å gjøre i det hele tatt. Ja jeg vet at enkelte synes det er tøft, derfor forbeholder jeg meg retten til å gi uttrykk også for mitt synspunkt (siden nå dette en gang er et disusjons-forum), og med det mener jeg ikke å være frekke eller å såre fotografen, men disse bilder gir meg ingenting i det hele tatt... Sorry...
H.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.