Nattbilder fra Sola!

svgspotter

ScanFlyer Gold
Enda mer bilder fra meg i dag! :p Jeg liker nattefektene man får på disse tidene.

e1b600natt.jpg

b62200df.jpg

ce7200dvd.jpg

eef000natt.jpg

ff9200naaaat.jpg

b69200sdc.jpg

Re: Natt bilder fra Sola!

Du får jo greie bilder ! :D
Men kan du være grei å samle bildene i en post heller? Mye lettere for oss som skal se på bildene dine da.
Sier ikke at du skal gjøre det nå, men du kunne ha samlet alle bildene i posten "Oppsummering 09 ENZV" som du allerede har laget ;)
Husk på at du kan gjøre det til neste gang :)

Last edited:

Du får jo greie bilder ! :D
Men kan du være grei å samle bildene i en post heller? Mye lettere for oss som skal se på bildene dine da.
Sier ikke at du skal gjøre det nå, men du kunne ha samlet alle bildene i posten "Oppsummering 09 ENZV" som du allerede har laget ;)
Husk på at du kan gjøre det til neste gang :)

Jeg tok et valg og lo diverse bilder få sine egne meninger. Litt kjekkere å få litt soterte bilder. Men noe av det hadde du rett i.

Disse bildene hadde liten interesse for meg! Hadde du enda kalt det abstrakt kunst!

BF:cool2

Tøffe bilder Fredrik, kult med nattbilder, har tenkt å ta noen selv om ikke alt for lenge :D

Altså, kule effekter.. Men på et forum som dette er effektene enda kulere hvis det faktisk er et fly med i bildene. Ble litt i overkant med effekter for min del :) Men de i den andre tråden var bra ;)

Er det jeg som ikke har fått det med meg, eller flyr rødnesene for Vildanden?

Altså, kule effekter.. Men på et forum som dette er effektene enda kulere hvis det faktisk er et fly med i bildene. Ble litt i overkant med effekter for min del :) Men de i den andre tråden var bra ;)

Hvis du ser nøye etter så er det fly på hvert bilde! ;)

Anngående dette bilde så er det en Cessna i luften men den er veldig vanskelig å se! ;)

Last edited:

Bommet på noen taster! men dere vet godt hva jeg mente.

Det er derfor man anbefaler å kikke over det man har skrevet før man trykker på post-knappen. Ref: tidligere diskusjoner om rettskrivning.

Last edited:

Så kommer jeg og ødelegger hele nattstemningen, eller rettere sagt - jeg ser ingen stemning i det hele tatt, kun lys-effekter som ikke har noe med komponering av bilder å gjøre i det hele tatt. Ja jeg vet at enkelte synes det er tøft, derfor forbeholder jeg meg retten til å gi uttrykk også for mitt synspunkt (siden nå dette en gang er et disusjons-forum), og med det mener jeg ikke å være frekke eller å såre fotografen, men disse bilder gir meg ingenting i det hele tatt... Sorry...

H.

Så kommer jeg og ødelegger hele nattstemningen, eller rettere sagt - jeg ser ingen stemning i det hele tatt, kun lys-effekter som ikke har noe med komponering av bilder å gjøre i det hele tatt. Ja jeg vet at enkelte synes det er tøft, derfor forbeholder jeg meg retten til å gi uttrykk også for mitt synspunkt (siden nå dette en gang er et disusjons-forum), og med det mener jeg ikke å være frekke eller å såre fotografen, men disse bilder gir meg ingenting i det hele tatt... Sorry...

H.

Såre meg? å nei du! det er jeg vant til etter min tid på forumet. Dette er nattefekter å jeg har ikke gjort noe med bildene. Hvorfor det kommer slikt lys hvet jeg ikke.

Jeg har selv eksperimentert litt med lang lukkertid / forskjellig eksponering osv, når det gjelder bilder med lys i mørke, men la meg si deg en ting svgspotter; selv ser jeg at det ikke tjener forumet noe særlig fordi jeg ser at mine bilder ikke er særlig bra, teknisk eller motivmessig, for den saks skyld.

På en annen side igjen, håper jeg forumet har stor nok takhøyde for fotografer i begynnergropen, men det er også viktig at disse nevnte fotografene har såppass selvinsikt at de skjønner hva som kanskje fortjenes og postes.

Back