ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 24 Feb 2012 #1 Tiden er inne for litt nattbilder. Om ikke lenge er det lyst døgnet rundt så jeg fant mitt snitt til å komme litt tidligere før nattvakten startet. Ikke alene denne gangen, fikk derimot godt selskap av sjølvesten Stein Olsen. HB-IJN D-AILU PH-EZG F-HBLI OY-VKG G-EUYG VP-BRX
Tiden er inne for litt nattbilder. Om ikke lenge er det lyst døgnet rundt så jeg fant mitt snitt til å komme litt tidligere før nattvakten startet. Ikke alene denne gangen, fikk derimot godt selskap av sjølvesten Stein Olsen. HB-IJN D-AILU PH-EZG F-HBLI OY-VKG G-EUYG VP-BRX
TKDahl The Heraklion Spotter :) 24 Feb 2012 #2 Nyyyyyyyyyyyyyyydelig, Cato ! TK :fly P.S kommer du opp en tur i morra?
LN-HKA ScanFlyer Blue 24 Feb 2012 #3 Hei, Hva kan jeg si ?? :drunk: Jo, rett og slett nydelig, dette er god stemning! :devot:
putzmeister ScanFlyer Dusty 24 Feb 2012 #4 Dette ble ikke så værst lille venn, neste gang vil jeg ha roastbeef:colgate:
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 24 Feb 2012 #6 TKDahl said: Nyyyyyyyyyyyyyyydelig, Cato ! TK :fly P.S kommer du opp en tur i morra? Click to expand... Ingen fly i morgen dessverre, "streetphoto" i Oslo derimot, skal fange øyeblikkene Streetphoto, Oslo Norway
TKDahl said: Nyyyyyyyyyyyyyyydelig, Cato ! TK :fly P.S kommer du opp en tur i morra? Click to expand... Ingen fly i morgen dessverre, "streetphoto" i Oslo derimot, skal fange øyeblikkene Streetphoto, Oslo Norway