• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NATO-møte Oslo

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
NATO-møte Oslo

Hallo alle, her følger noen bilder fra i dag og det som kom i forbindelse med NATO møtet. Lite politi og sikkerhet å se på Vollen i hvertfall.

Dessverre var dagen en eneste suppe av tåke, tåke og atter tåke som ble tettere og tettere, men dette ble det beste jeg kunne få ut av forholdene i dag. Ikke særlig fornøyd selv men en kan ikke alltid på topp forhold med sol og blå himmel!

Mye morro å høre på radioen, hvilken vei var høyre? Hvilken vei var Venstre? Nå tok du av til GA-Terminalen, du skulle på andre siden.... Nei nå er du på vei inn på bilvei ikke taxe vei... Jeg er her med en veldig viktig delegasjon, vær snill å få oss raskt inn til parkeringe.... - fritt oversatt!

Det kom vel totalt 15-20 fly, noen står på GA, noen står på MIL, mens noen returnerte og forvsant igjen....

Ikke så mye redigert bare påsatt ramme og størrelse men her er i noen av dem som kom;

nato1.jpg

nato2.jpg

nato3.jpg

nato4.jpg

nato5.jpg

nato6.jpg

nato7.jpg

nato8.jpg

nato9.jpg

nato10.jpg

nato11.jpg

nato12.jpg

nato13.jpg

nato14.jpg

nato15.jpg

nato16.jpg

Re: NATO-møte Oslo

Toeft! Og medaljen for oppmoete med eldst maskin gaar til Spania.... eller?

Mye fint her Hans Olav.. Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor mine landsmenn kommer til alle NATO-saker, trodde ikke de var med?

Originally posted by Someone

Russland "vant":p

Jeg er enig i at det var en fin maskin, men jeg har sansen for Italias dekor også.

:clap :clap :clap

Faen så bra bilder på en slik "tåkete dag" og ikke minst umder NATO dager.

Grattis Hans Olav

" Skal vi bytte fotoapperat ?? " så kanskje får bedre bilder :colgate: "

Jan

Martin da ^_^ En Falcon 900 er da ikke gamle maskinen....Let heller på data'ene til den IL62'en som russerne bruker, den er så gammal nå som bare det, men liiiike lekker!

:wink

Originally posted by ENGM RAMP

Martin da ^_^ En Falcon 900 er da ikke gamle maskinen....Let heller på data'ene til den IL62'en som russerne bruker, den er så gammal nå som bare det, men liiiike lekker!

:wink

Moro med eksotiske dyr på Osl:)

Og når slike møter holdes i utlandet, kommer den norske delegasjonen med rutefly!!!

BF:old

Back