Når tror du at vi igjen kan reise verden rundt som normalt?

Når tror du at vi igjen kan reise verden rundt som normalt?

• 2020 Q2

Votes: 1 0.5%
  • 2020 Q3

Votes: 15 8.0%
  • 2020 Q4

Votes: 29 15.5%
  • 2021 Q1

Votes: 26 13.9%
  • 2021 Q2

Votes: 35 18.7%
  • 2021 Q3

Votes: 17 9.1%
  • 2021 Q4

Votes: 13 7.0%
  • 2022

Votes: 36 19.3%
  • 2023 eller senere

Votes: 15 8.0%

• Total voters
    187
Re: Når tror du at vi igjen kan reise verden rundt som normalt?

Noen som har noen realistiske formeninger om Dubai i julen? Vi drar 22 desember med tre barn og da via IST.. Hmm...

Realistisk henger det i en tynn tråd, på lik linje med min til til UK i romjulen.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Jeg har booket 10 dagers tur til USA med avreise i romjula. Har allerede mentalt forberedt meg på at jeg må i karantene når jeg kommer hjem igjen.

Kan forøvrig se ut til at de 7,10 % av oss som har svart 2023 eller senere i avstemminga, stadig får mer og mer rett.

Jeg har booket 10 dagers tur til USA med avreise i romjula. Har allerede mentalt forberedt meg på at jeg må i karantene når jeg kommer hjem igjen.

Kan forøvrig se ut til at de 7,10 % av oss som har svart 2023 eller senere i avstemminga, stadig får mer og mer rett.

I så fall vil min konklusjon bli at det er dere skyld. ;)

#jinx

Har allerede booket Italia i mars og USA i april/mai - sitter nå og planlegger ny tur til Italia i juni/juli… 2022 skal bli det beste året…ekstra best faktisk!

Trodde vi skulle få reise litt mer normalt ila Q1 2022 i det minste. Planlagt tur til LA 1.-9. februar, så vi får nå se hvordan det kommer til å gå. Satser på det ikke blir karantene på returen i det minste!

På tide å booke sommerferien 2023…vel vitende om at det blir en del turer både før og etter den ferien.

Back