• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Når kan man tidligst skrive ut boardingkort på automat?

Star Flyer

Star Alliance only.
Når kan man tidligst skrive ut boardingkort på automat?

Hei!

Spørsmålet er som tittelen:
Når kan man tidligst skrive ut boardingkort på flyplassen/SAS automat? Gjelder 22 timers regelen?

For de som lurer hva jeg skal på flyplassen så tidlig, så er det å hente ut boardingkort kvelden før avreise.

Er takknemlig for svar :)

Re: Når kan man tidligst skrive ut boardingkort på automat?

Du kan skrive det ut så fort du får sjekket inn.

Sist jeg var på MR til ALC ankom jeg OSL kvelden før jeg reiste på MR, og da fikk jeg printet ut (papir)boardingkort for reisen OSL-BGO kvelden etter (som var bonusbillett). Så er nok 22-timers regelen som gjelder her. Er jo samme på telefon, du kan få boardingkort der 22 timer før.

Er ikke grensen økt til mer enn 22 timer? Jeg sjekket inn over 24 timer før avgangen min i morgen...

Offisielt er den vel fortsatt 22t. Men i praksis er den 36t

Offisielt er den vel fortsatt 22t. Men i praksis er den 36t

Har et spørsmål til:

På en innenriksflyvning fra BGO til OSL med SK - (og man har selvfølgelig sjekket inn på nett), hva er siste frist for å levere bagasje på båndet?

Har en avgang 06:10 og første flybuss er på Flesland 05:30.

En halvtime før om du har status. Ellers 40 min.

Har sjekket inn og levert bagasje (selvbetjent) 25 min før flyavgang på Gardermoen en gang. Fløy da med Widerøe. Ikke noe å gamble på riktignok, var forsinket flybuss for min del.

Back