Jo. Den siste SAS DC-8 fløy i 1988...
Ja, bildet er selvsagt helt feil, men fargene eksisterte i hvertfall fortsatt det året ^_^
Jeg la også merke til denne detaljen :colgate:
Hvis noen andre lurer, så er det hentet fra Datoen på NRK, og den episoden som ble sendt på mandag.
https://tv.nrk.no/se?v=KMTE30000620
Husker jeg helt feil når jeg mener det var MD-87 LN-ROZ i sin rare kombo av nytt og gammelt som hadde jannestripene sist?
Men B767-300 LN-RCL var den siste som fløy i Janne farger , til og med juni 2003.
Jeg fløy med en helt hvitmalt 763 fra Arlanda til Bangkok januar 2003, noen som kan ha en formening om hvilket individ det kan ha vært ? (tror det var min siste tur med en Sas 767).
Muligens LN-RCD .. Arlanda 27/2/2002, Stefan Sjøgren
Fløy tilbake med samme maskin noen uker senere, så mulig den var basert i Stockholm, og at dette var eneste vinteren Sas prøvde seg på ARN-BKK direkte, at de hadde litt ekstra kapasitet før 767 ble faset ut ? Sorry hvis OT![]()
Det du skriver er feil.
På 90 tallet hadde SAS enkelte avganger i uken ARN - DMK (Don Muang, Bangkok) - SIN.
Jeg har registrert en flight med SAS 767 den 4/8-95 ARN - DMK - SIN
Fløy tilbake med samme maskin noen uker senere, så mulig den var basert i Stockholm, og at dette var eneste vinteren Sas prøvde seg på ARN-BKK direkte, at de hadde litt ekstra kapasitet før 767 ble faset ut ? Sorry hvis OT![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.