P patrickdidrikson Newcomer 12 Jul 2013 #1 Når er det er det mest trafikk på BGO Hei jeg lurte på om noen av dere vet når det er mest trafikk på Bergen flyplass.
Når er det er det mest trafikk på BGO Hei jeg lurte på om noen av dere vet når det er mest trafikk på Bergen flyplass.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 12 Jul 2013 #2 Re: Når er det er det mest trafikk på BGO Morgenrushet og ettermiddagsrushet, mao kl. 07-09 og 15-18. Om søndagene tar trafikken seg opp på ettermiddagen.
Re: Når er det er det mest trafikk på BGO Morgenrushet og ettermiddagsrushet, mao kl. 07-09 og 15-18. Om søndagene tar trafikken seg opp på ettermiddagen.
jameson82 Flysitter 12 Jul 2013 #3 Re: Når er det er det mest trafikk på BGO Imorgen 13/7 er det snuhavn for cruiseskip med A330 og flere Spanske fra Air europa,Vueling,Iberia samt A340 fra SAS som kommer fra Tokyo
Re: Når er det er det mest trafikk på BGO Imorgen 13/7 er det snuhavn for cruiseskip med A330 og flere Spanske fra Air europa,Vueling,Iberia samt A340 fra SAS som kommer fra Tokyo
P patrickdidrikson Newcomer 12 Jul 2013 #4 Re: Når er det er det mest trafikk på BGO I morgen skulle jeg ha vært hjemme, men jeg er i newcastle og jeg drar ikke hjem før på søndag.
Re: Når er det er det mest trafikk på BGO I morgen skulle jeg ha vært hjemme, men jeg er i newcastle og jeg drar ikke hjem før på søndag.
Trdfly Moderator Medlem 13 Jul 2013 #5 Re: Når er det er det mest trafikk på BGO Det forventes minst en bildeserie!