Namn på Widerøe sine fly

Randulfb

ScanFlyer Blue
Namn på Widerøe sine fly

Eg klarer ikkje å finne kva som er namnet på flya til Widerøe. Er det nokon som veit kva desse maskinene heiter?
LN-WIA
LN-WIB
LN-WIC
LN-WIE
LN-WIF
LN-WIG
LN-WII
LN-WIJ
LN-WIN
LN-WIP
LN-WIU

Re: Namn på Widerøe sine fly

Takk skal du ha. Der var dei fleste. Eg fann ikkje LN-WIU. Er det nokon som veit namnet på den?

En fråga: Har LN-ILS namn ? LN-WDE/WDF/WDG/WDH/WDI/WDJ/WDK ?

Namn på Widerøe fly

Meiner her var ein tråd om namn på dei flya til Widerøe som ikkje hadde namn frå før, men klarer ikkje åmfinne den igjen.
Eg er ute etter om LN-WIU har fått namn?

Re: Namn på Widerøe fly

Det skal markeres lokalt, og det blir nok annonsert på Facebook. Og sikkert her også :)

Og når jeg da googler LN-WIU for å finne ut hva den het før og fant denne tråden kan jeg informere om at LN-WIU blir døpt "Førde" i dag.

Widerøe@facebook said:
I dag begynner vi feiringen av Sogn & Fjordanes 250 års jubileum. Vi markerer dette ved å døpe fire av våre fly i henholdsvis Førde, Sandane, Florø og Sogndal.
Velkommen alle sunnfjordinger til dåp på Bringeland i dag kl. 16. "Dåpsbarnet", LN-WIU, får sitt navn "Førde" og vil bære byens våpenskjold. CS

Er det bare -100-serien som har navn, eller planlegges det på -200-, -300- og -400-serien også?

Då fekk eg endeleg svaret på dette :-)
Får vel vente å sjå om MOW kan stadfeste det :-)

Det er Informasjonsavdelingen som informerer, så da er det nok for det meste korrekt. :D

Alle skal etterhvert få navn.

Det er selvfølgelig korrekt. Systemet er oppdatert men jeg må glemt å sette dem på min liste. Takk, Rune. :up:

I følge facebook: Widerøe har døpt en -300 maskin til "Florø" i Florø i dag.Usikker på hvilken maskin det er. Men det er nok enten WFO eller WFH som begge har vært innom FRO i dag.

Skal være WFO, men har ikke fått dette bekreftet ennå ..

Back