Nå skal spritkjøperne stemples

Re: Nå skal spritkjøperne stemples

Da ble denne prøvd igår. Eneste jeg kan se ordningen bidrar med er å skape mer kø siden det tar 10-15 sekunder ekstra. Men det ser ikke ut til og dempe handelen noe, for det var fullt av passasjerer i butikken i går kveld og den trengs definitivt å utvides. Men hele stempelordningen er for det tullete, unødvendig og bidrar ikke til noe som helst konstruktivt

Last edited:

Da ble denne prøvd igår. Eneste jeg kan se ordningen bidrar med er å skape mer kø siden det tar 10-15 sekunder ekstra. Men det ser ikke ut til og dempe handelen noe, for det var fullt av passasjerer i butikken i går kveld og den trengs definitivt å utvides. Men hele stempelordningen er for det tullete, unødvendig og bidrar ikke til noe som helst konstruktivt
Takker til siste taler! Bifalles 100%.

Prøvde også dette i går kveld, og utover at skattefri på ankomst OSL var rotete som fy, så var det vel ikke så mye å si på det. (Men det bygges visstnok om?) Tok litt tid for de som ikke skjønte tegninga, men for min del så var det gjort på null komma niks. Ticketstub, finger, stemple, betale et voilá.

Back