På Vingrossen i Flensburg får man 0,7 l vodka fra kr 49 (tilsvarer kr 70/l) og da er avgiftene til EU-staten Tyskland betalt.
Hvis troen er sterk nok så Andrev ...
På Vingrossen i Flensburg får man 0,7 l vodka fra kr 49 (tilsvarer kr 70/l) og da er avgiftene til EU-staten Tyskland betalt.
Stella, som du vel ikke får kjøpt på Polet engang i Norge, er også over 4,7 eller hva som er grensen for annen drikke.Antar at ølet var fra Brøckhouse, et bryggeri som lager flere sterke og særdeles gode øl.
Med den nye typen boardingkort får du begge flighter på samme boardingkort om du reiser tur/retur samme dag. Da er det enkelt å sjekke om du har lov til å handle eller ikke.
Stella, som du vel ikke får kjøpt på Polet engang i Norge, er også over 4,7 eller hva som er grensen for annen drikke.
På OSL opereres det visstnok med ca 40 % omsetningsbasert leie i taxfree-butikken, og ca 10 % pluss fastbeløp på spisesteder/kiosker etc. (Visstnok opphavet til den rabatten vi får med ID-kort på OSL - fordi det ikke skal betales omsetningsbasert leie av det ansatte kjøper).
Sist gang jeg kjøpte vodka på norsk flyplass ga jeg 49 kroner literen.
Nope.
Kan forøvrig nevne at jeg kjøpte deler av kvoten min i CPH, og deler på OSL arrival i dag... Han på CPH stemplet jo på "gjenparten" av BP-et, så jeg rev av "min del" og viste den på OSL.
Og til orientering var jeg innenfor kvoten.![]()
Sikker på at det ikke var spyleveske du kjøpte?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.