Nå blir det bedre å fly business

SK1399

ScanFlyer Silver
Nå blir det bedre å fly business

Link

I løpet av det neste året vil du kunne ligge rett ut ombord hos både SAS og Finnair. Med mer komfort skal flere forretningsreisende lokkes til å bruke mer penger på flyreisene. Se hvordan fremtidens businessklasse blir her

Ikke akkurat breaking news, men interessant lesning.
Gleder meg til å teste... Skal nok finne en unnskyldning til å dra med kjerring på en id tur, langt langt vekk :)

Re: Nå blir det bedre å fly business

Hmmm... Ikke mange dager siden jeg postet linken til AYs demo her, også dukker dette opp i avisen.

Helt greit det såklart, men da lurer jeg på hvorfor de ikke har linket til MHs demo som er myyye kulere!

http://www.masworldwide.com

Kjempebra at det igjen blir fokus på dette... JIPPI!!!

Flatbed ønskes !! Etter å ha reist med SK i natt mlm CPH og BKK skal jeg slettes ikke klage, da SAS business setene på noe vis passer meg bra.. men man sitteligger nå der på et underligvis for det da ... med 190 cm så blir det uansett litt krøkkete, og jeg sliter med et for kort "legrest" når noen timer har forløpt.

Kan være enig at legrest`n er for kort... Men heldigvis har SAS bredere seter enn f.eks BA - eller er det bare jeg som har lagt meg ut siden jeg fløy SAS sist?

Jeg hadde gleden av å fly c-klasse på Lufthansas 340-600 tidligere i denne uken. En 12 timers flyvning fra Osaka til Frankfurt gikk som en drøm i dette setet: http://www.airliners.net/open.file/779231/M/
I tillegg var det en utrolig bra service og et veldig hyggelig crew. Turen ned til Japan, c-klasse på SAS til Tokyo, var også bra, men bleknet litt i forhold til Lufthansa. Gleder meg til SAS også får nye seter.... En ting er ihvertfall sikkert, det blir verre og verre å fly "monkey" etter slike turer....

Har også hatt gleden av å reise i C-klasse med Lufthansas 340-600 fra Bangkok i november, og sov langt bedre der enn i C-klasse hos SAS. Når billetten attpåtil var flere tusen kroner lavere hos LH var jeg ikke i tvil. Monkey class interkontinentalt er nok rimelig uaktuelt framover. :sarc

Back