N34315

PerJen

ScanFlyer Silver
Ser på Stavanger radaren at N34315 står i listen der. En B733. Når jeg søkte etter bilder av den var det en del fra Budapest i 2006, og den er tydeligvis tidligere Continental... Operator står som WILMINGTON TRUST COMPANY TRUSTEE og hvis jeg prøver å tracke reg på FlightAware får jeg beskjed om at WTCT har blocket denne flighten for tracking... http://flightaware.com/live/flight/N34315 Noen som vet noe om flyet? Og hvorfor det skulle vises på stavanger radaren....

Wilmington Trust Corporation operates as the holding company for Wilmington Trust Company that provides fiduciary, wealth management, investment advisory, financial planning, insurance, broker-dealer, lending, and deposit-taking services in the United States and internationally
-------

Kan ikke svare på spørsmålet ditt men selskapet er en bank/finansierings selskap og eier endel andre fly, blant annet mange av USAirways (ex. America West) sine 320. Så det er ihvertfall ikke noe mystisk med selskapet

Og blokkering i Flightaware er noe man kan kjøpe seg for et mindre beløp. Det kan jo være flere grunner til at noen ønsker det, men det kan være så enkelt som at det brukes av et firma som ikke ønsker ei webside der man kan følge toppsjefens reisevaner.

Wilmington Trust Corporation operates as the holding company for Wilmington Trust Company that provides fiduciary, wealth management, investment advisory, financial planning, insurance, broker-dealer, lending, and deposit-taking services in the United States and internationally
-------

Wilmington Trust eier 1022 fly paa amerikansk register- og et ukjent antall paa utenlandsk register ...

http://registry.faa.gov/aircraftinq...trust&cmndfind.x=0&cmndfind.y=0&sort_option=5

Kan jo være den var på vei en russisk operatør
Har sett flere av disse delivery-flights rett over hodet mitt, bokstavelig talt

Jeg mener aa ha lest om en 737 som hovedsaklig floey kongressmen og denslags til krigssonene paa oppdrag fra de amerikanske myndighetene ... lurer paa om det er denne. Kan ikke finne igjen referansene, men moensteret kan passe, og den er jo tydeligvis basert i Europa ...

Og BUD er jo populaer som stopp for annen transport til krigssonene - det vet jo jeg alt om .. ;)

Back