Originally posted by Farmer
I følge NRK Nordland gled flyet ut med nesehjulet da det skulle taxe i posisjon til take off .. DET er jo laaangt i fra den versjonen VG skriver. Der kan det jo se ut som om de var i ferd med å ta av. Men VG selger vel noen tusen flere aviser ved å dramatisere noe voldsomt:naughty:
I følge NRK Nordland gled flyet ut med nesehjulet da det skulle taxe i posisjon til take off .. DET er jo laaangt i fra den versjonen VG skriver. Der kan det jo se ut som om de var i ferd med å ta av. Men VG selger vel noen tusen flere aviser ved å dramatisere noe voldsomt:naughty:
Originally posted by DY
Rett skal være rett Farmer. VG har da ikke beskrevet dette feil i det hele tatt i følge bilder og det som andre mediaer melder.
Hva i VG's artikkel mener du konkret er feilinformasjon siden du kommer med beskyldninger mot avisen og pekefinger. Jeg finner ingen informasjon som avviker fra VG og NRK.
Virker som noen her er helt hysterisk mot alt VG skriver jo....selv om det er sannheter.
Originally posted by CK
Farmer har rett! VG skriver for så vidt ikke feil,
Originally posted by DY
Originally posted by CK
Farmer har rett! VG skriver for så vidt ikke feil,
Med andre ord har jeg også rett når jeg hevder at VG ikke skrev noe galt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.