My CO experience

Landet kl. 07.30 på Arlanda idag med CO fra Newark. 5 timer i loungen siden reisa startet i Honolulu.
Til Honolulu: jeg og kona fikk ikke sitte sammen. Jeg vifta med EBG, ingen respons. Inatt satt jeg på 12 FogE. katastrofe. Setene er foran nödutgang. Kunne ikke stilles tilbake. Prövde å få endret plass. jeg kunne betalt 50 USD, da hadde jeg fått rad 14. Trange små fly, dette er ikke bra CO.

Vel, for det første, er det ikke noe problem å velge seter hos CO i det man bestiller. Og er flyet fullt, er det vel ikke noe mer de kan gjøre? Skal de flytte på andre fordi du har EBG?

Forøvrig er det rad 14 som er raden rett foran første nødutgangrad. Rad 12 er raden foran den igjen, og der skal man fint kunne lene seg bakover.

Alle Eliteseter må betales for på CO nå. Er KUN CO sine egne eliter som får disse gratis. Det samme gjelder for UA sine Economy Plus seter.

CO Elite ( også tidligere FB Elite da de var i Skyteam ) får også bestille bulkhead på 764, f. eks 16AB og 16KL , ved e-mail til kundeservice , på den lange reisen EWR-HNL-EWR selv om de setene er blokkert også for Elite ved booking og setevalg.. De er herlige seter på den lange turen...

Har hatt det to ganger EWR-HNL-EWR nå og fått det i neste tur til HNL i desember.. Og sikkert neste i april når det blir booket..

Back