Musikk i intercontinentale ører!

MartinL

ScanFlyer Dusty
Musikk i intercontinentale ører!

Kan vi med dette håpe på at SAS blir første fra Osl til Bangkok?

http://hangar.no/modules.php?name=News&file=article&sid=371

Eller er dette bare en pen måte å si at nå skal SAS virkelig la Finnair få kjenne det med nye ASIA ruter fra ARN?

Re: Musikk i intercontinentale ører!

Nu er jeg i den heldige situation at jeg rent faktisk har læst den orginale historie i papirudgaven af Berlingske Tidende.

Der er rent faktisk tale om nye ruter fra København til nye destinationer i Østen - hvis Københavns lufthavn vel og mærke trækker de ønskede ændringer i afgiftsstruklturen tilbage. Forhandlinger om dette starter næste uge og personligt er jeg ikke i tvivl om at man finder en løsning så alle er glade og SAS beholder deres hub på CPH :)

Originally posted by PP
Nu er jeg i den heldige situation at jeg rent faktisk har læst den orginale historie i papirudgaven af Berlingske Tidende.

Der er rent faktisk tale om nye ruter fra København til nye destinationer i Østen - hvis Københavns lufthavn vel og mærke trækker de ønskede ændringer i afgiftsstruklturen tilbage. Forhandlinger om dette starter næste uge og personligt er jeg ikke i tvivl om at man finder en løsning så alle er glade og SAS beholder deres hub på CPH :)

Är det den här artikeln du menar? http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=558844/

Originally posted by PP

Selvsagt blir SAS og CPH enige....den siste "debatten" med trusler er selvsagt et spill.

SAS bør selvsagt satse østover.....hvor potensiale og utviklingen er langt bedre enn vestover. Kanskje en kan håpe at OSL-EWR endres til OS-BKK, men dte er for mye å håpe på...:D

Jeg vil til USA!!! Oslo-Newark, Oslo-Chicago eller Oslo-Denver...

Ingen vansker med å fly til New York slik det er idag vel.....
...så hvorfor øke kapasiteten på en rute som nå går greit.....
...hvorfor ikke heller forsøke noe nytt...

Undrar hur många gånger man nu har läst att "SAS önskar göra bla bla bla". Diverse direktörer på olika nivåer i SAS uttalar sig då och då i media om vad man har för planer. I ena stunden kan man läsa i en svensk tidning hur svenska SAS önskar direktförbindelser från Arlanda till Asien, i nästa stund avslöjar någon dansk tidning att SAS i framtiden önskar öppna den och den flyglinjen från Kastrup osv osv. I norska medier försöker SAS övertyga hur allvarliga planerna på en USA-linje från Oslo är. Är det bara jag som tycker att det snackas väldigt mycket på SAS?

Originally posted by jikswoboB
Är det bara jag som tycker att det snackas väldigt mycket på SAS?
Nei det synes jeg også:)

Og denne gangen er det ekspansjonsplaner og ikke noe store overskrifter av VG....

SAS er i en helt spesiel situasjon... ALLE har en emning om selskapet - positiv eller negativ. Dette er faktisk en stor styrke/mulighet for selskapet...

Morro å se at det engasjerer! Både i pressen og her!

Tror noen forresten at visse med litt høyere x-faktor innen denne bransjen subber forumet av og til?

Hadde vært morro om Kjosern eller Lindegård (eller andre med betydelig påvirkningskraft) titta innom og leste litt om meningene her i blandt. Om de ikke skal ta det til etteretning måtte dette forumet da være en utrolig konstruktiv ressurs!

Originally posted by Alf
Originally posted by PP

Är det den här artikeln du menar? http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=558844/

Nej - artiklen i papirudgaven var en anelse anderledes sat op, men de minder en del om hinanden...

Back