Mulig streik i Lufthansa

Noen updates på denne streiken? Skal fly LH neste lørdag, JK VLC-MUC, LH MUC-OSL med tog oppover i dalom. Håper det ikke blir noe krøll...

LN-KMS

spennende - hele klanen og mere til skal til Tyskland og feire bryllup 16. august, så dette bår Wolfgang få ordnet opp i. Ikke bra for LH å ha streik når den store feriesesongen begynner for folket nede i Europa

Hmmm .... heimreisen til ATL er saann halvveis planlagt med LH den 2. august .... dette kan vi ikke ha noe av ...

och mycket riktigt blev det en del FIM idag.
Blir det storstrejk gömmer jag mig långt från ARN.

Hmmm .... heimreisen til ATL er saann halvveis planlagt med LH den 2. august .... dette kan vi ikke ha noe av ...

i motsetning til deg har jeg heldigvis status som ekte betalende passasjer!!!
Savipix og hans folk må få familien og meg ned til FRA one way or another

dersom det blir streik.. ordner LH med alternativ rute for oss som har bestilt flybillet hos LH med andre sammarbeidsselskaper som feks sas ?

Noen som vet om det kun er flygende som evt blir tatt ut eller også de på bakken (som kan stoppe mer en LH flights) , må ha en PLAN-B klar her om de finner på å streike, og det vet vi vel når de har telt opp stemmene i løpet av fredag/lørdag

Take Off - Daily

Lufthansas piloter fortsat utilfredse
Strejken afblæst i denne omgang, men flere kan følge efter

Piloterne i begge Lufthansa’s sektioner er fortsat ikke tilfredse med den lønstigning selskabet vil give dem i en trængt situation. Derfor kan strejken fra i går blive gentaget af flere andre, meddeler fagforeningerne.
http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=17287

Da kommer vi oss ut søndag, men hvor lenge vil streiken kunne vare.........? Vi skal hjem torsdag og vil nødig bli strandet

Jeg klarer ikke helt å finne ut når "luftwaffe" eventuelt skal starte streiken, noen steder står søndag kveld mens andre refererer til mandag 2400.
Noen som har finne bedre svar på dette?.

thx

Mandag 00:00 altså midnatt natt til mandag er det jeg har fått med meg.

Grøss ..... og jeg som begynner å jobbe igjen etter ferien på mandag

da eg leste om streiken i aftenposten.no dro eg til flyplassen for å høre om det va noe eg kunne gjøre med flighten.... ombooking eller plan B... kl va rund 4 tiden.... de ansatte i sas kontoret viste ingenting om streiken.... rart.. :8:

men eg ble bedt om å følge med saken.. og vente fram til søndag.. så får me se..

Back