ForeverSAS
ScanFlyer Gold
Mulig Oslo-tur Sommer 2015-Tips/Råd/Ideer!
Hei godtfolk!!!
Denne karen + 2 familiemedlemmer vurderer sterkt en Oslo-tur i sommer. Planen er da uke 31/32 i august med 3-5 dagers opphold i Oslo og omegn. Får jeg viljen min så blir det fly TRD-OSL-TRD med SK begge veier. Ingen av oss har vært i Oslo siden 05/06 minst, så her trengs det noen friske ideer/råd. Vi har tenkt litt slik:
Hotell:
- Noenlunde greit prisnivå, ikke gjerrig men sløser ikke penger heller.
- Helst ved Oslo S eller i grei avstand.
- Spise/shopping-muligheter i nærheten.
Lillesøster er 13, så greit om man kan aktivisere henne litt, så slipper man verdensrekord i å høre KJEDELIG!
Har alt fått anbefalt Scandic Byporten og Clarion Hotel Royal Christiania.
Hva kan gjøres? Hva bør gjøres? og hva MÅ man gjøre når man først er i selveste storbyen? Sleng dere på, alle tips mottas med ENORM takk.
Hei godtfolk!!!

Denne karen + 2 familiemedlemmer vurderer sterkt en Oslo-tur i sommer. Planen er da uke 31/32 i august med 3-5 dagers opphold i Oslo og omegn. Får jeg viljen min så blir det fly TRD-OSL-TRD med SK begge veier. Ingen av oss har vært i Oslo siden 05/06 minst, så her trengs det noen friske ideer/råd. Vi har tenkt litt slik:
Hotell:
- Noenlunde greit prisnivå, ikke gjerrig men sløser ikke penger heller.
- Helst ved Oslo S eller i grei avstand.
- Spise/shopping-muligheter i nærheten.
Lillesøster er 13, så greit om man kan aktivisere henne litt, så slipper man verdensrekord i å høre KJEDELIG!

Har alt fått anbefalt Scandic Byporten og Clarion Hotel Royal Christiania.
Hva kan gjøres? Hva bør gjøres? og hva MÅ man gjøre når man først er i selveste storbyen? Sleng dere på, alle tips mottas med ENORM takk.

Last edited: