Det er ikke så ofte gamle MOW får luftet kameraet for tiden,så julebordstid er høytid. Fikk lagt inn godt med spottertid denne gangen. og grunnet volumet, har jeg splittet i '787' og 'røkla'.
'ZA001' - eller Dreamliner 1 forfulgte meg gjennom helgen, og her er den under landing på BFI. Resten av bildene er tatt på Everett.
Air Indias første er akkurat ute av malerbua. Det er fire til i tett rekkefølge bak.
Alle tilgjengelige parkeringsplasser brukes og et knippe maskiner står også bak Future of Flght. Som denne JAL-maskinen.
Vet ikke hvem som skal ha denne hvite.
Alle maskinene har klomper på rundt 17.000 pund hengende i motorfestene. Grunnet motorenes høye verdi, vil man ikke ta levering av disse før det er nødvendig.
To maskiner fra Royal Air Moroc står bak den hvite.
ZA102 er den eneste 'produksjonsmaskinen' som er med i testprogrammet. Her under landing på Everett søndag. Rakk den akkurat etter en rask kjøretur fra Seattle.
Takk for titten!
'ZA001' - eller Dreamliner 1 forfulgte meg gjennom helgen, og her er den under landing på BFI. Resten av bildene er tatt på Everett.



Air Indias første er akkurat ute av malerbua. Det er fire til i tett rekkefølge bak.

Alle tilgjengelige parkeringsplasser brukes og et knippe maskiner står også bak Future of Flght. Som denne JAL-maskinen.

Vet ikke hvem som skal ha denne hvite.

Alle maskinene har klomper på rundt 17.000 pund hengende i motorfestene. Grunnet motorenes høye verdi, vil man ikke ta levering av disse før det er nødvendig.

To maskiner fra Royal Air Moroc står bak den hvite.

ZA102 er den eneste 'produksjonsmaskinen' som er med i testprogrammet. Her under landing på Everett søndag. Rakk den akkurat etter en rask kjøretur fra Seattle.



Takk for titten!