MOW og DC-8-63 i kantinen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I et av Inside SAS som jeg nå skal låne ut til CK og KGL fra 1983 er det en helside om den da nye kantinen på FBU. Inside snakker med blant andre vår avdeling i vest - MOW og DC-8-63. Ser ut som det har blitt spist litt mat siden den lunsjen i 1983 - for både MOW og DC-8-63... ;) Håper enten CK eller KGL kan scanne inn dette bildet...

Noen som husker elgburgerne de serverte før all steking ble forbudt av arbeidsmiljøhensyn? Siden ble det nesten bare "byggesettfrokost",smørbrød og ferdigmat.

Originally posted by FBU 4EVER
Noen som husker elgburgerne de serverte før all steking ble forbudt av arbeidsmiljøhensyn? Siden ble det nesten bare "byggesettfrokost",smørbrød og ferdigmat.

Husker ikke elgburgerne spesielt, men husker det var mye kreativ bruk av ingredienser ... :p

Det var den NYE kantinen ... gamlekantina var heller ikke ille, men den var paa bakkenivaa, der hvor SAS Billettkontor etterhvert endte opp.

Mulig jeg har selektiv hukommelse, men solgte de ikke Lettøl i brusautomaten der? :)

Og ja, det var helt grei utsikt derfra. Når det er sagt, så var det aldri noe galt med utsikten fra kantina på Koksa heller (som hadde utsikt til tre sider).

Naa maa vel noen faa scannet reportasjen, vel ... ????

Tok vare paa ID-kortet mitt da FBU stengte ..... :)

Attachments

• me.jpg
    me.jpg
    13.3 KB · Views: 19
Den kantinen aapnet da senere enn '83 ... ????
Fjerde etasje ble da ikke bygd foer i -85 .... ????

Forresten så sitter dere sammen med Marianne Enevoldsen også... Husker at hun var en morsom jente...

Originally posted by LN-MOW
Den kantinen aapnet da senere enn '83 ... ????
Fjerde etasje ble da ikke bygd foer i -85 .... ????
Når den åpnet, husker jeg ikke. Men byggearbeidene tok da til tidlig på ´80-tallet. Brakkene var oppe alt i 1980, og jeg mener at det fysiske påbygget av 4.etasje var synlig i 1982. (Skal sjekke med gamle bilder).

Riktig Fellowship... Både bilde og tekst viser at det er 4. etasje... Prisene viser at det er lenge siden. Rundstykker 2, 50 og varm mat 22 kroner... Men MOW har fått fornavnet Anders...:naughty:

Originally posted by EB
Forresten så sitter dere sammen med Marianne Enevoldsen også... Husker at hun var en morsom jente...
Det er litt artig....alle 3 rundt bordet endte opp i Seattle !!! (Marianne bor i Redmond)

...det var en tekniker der også - men han spiste bare matpakke og kjøpte av og til en kopp kaffe!

La nå KGL få skanne den inn da:naughty:

EB ga ham artikkelen i går. Vi har sett bildene. Det var interessant å se dere uten skjegg og med 1983-modellen av hornbriller :wow:

Back