Mornings

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
jeg har vært på nattevakt og fulgt med på Alltid Nyheter og BBC World Service om tragedien i Asia. Det er vanvittig. Det er gått tre dager siden katastrofen inntraff. Men fortsatt brukes mesteparten av nyhetsendingene til å dekke katastrofen. I dag skal jeg jammen gi et bidrag til redningsaksjonen.

USA sender to hangarskip til det Indiske hav for å bidra med bl. a innflyging av nødhjelp.

Replying to Topic 'Mornings'

Glad onsdag. Masse deilig snø, men det kan se ut til at det smelter bort - igjen..
Det ble NSB på meg i dag, med mye fin venting til å lese "Blue Streak"

God morgen. Her er det fortsatt julefred, og om ikke lenge setter vi oss i bilen og kjører til EU, nærmere bestemt Hemavan for å kjøre bort litt juleflesk. Ungene skal få prøve sine julegave Snowboard og jeg har rotet fram mine 20 år gamle Vielhaber slalåmski.Tror det må være minst 3 år siden jeg kjørte på ski sist, så nå skal det bli morsomt å "skrape rust" :p

Glad morgen... Norske kirker skal vel markere tragedien i Asia i dag - mulig at jeg besøker en av kirkene i Oslo! Det er hvitt og pent utenfor og jeg håper vi kan beholde det slik. Ha en bedre fri/onsdag!!!

God Morgen fra Lysaker :)

Vært på jobb ett par timer nå og det har roet seg litt.

Veien hit idag var heller umåket, E6 var sørpete for å si det pent, ikke noe morro å kjøre i det heletatt..

Reiser til Fr-stad idag, kommer tilbake imorgen regner jeg med. Å da med min bedre halvdel som har vært bortreist i jula. skal bli godt å få ho tilbake igjen.

Hoya polariseringsfilter bestilt til nylinsa :D 19.90 USD fra 47th.street photo. Syntes ikke det var galt. Slipper tilåmed moms på den..

Back