• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mornings

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
jeg har vært på nattevakt og fulgt med på Alltid Nyheter og BBC World Service om tragedien i Asia. Det er vanvittig. Det er gått tre dager siden katastrofen inntraff. Men fortsatt brukes mesteparten av nyhetsendingene til å dekke katastrofen. I dag skal jeg jammen gi et bidrag til redningsaksjonen.

USA sender to hangarskip til det Indiske hav for å bidra med bl. a innflyging av nødhjelp.

Replying to Topic 'Mornings'

Glad onsdag. Masse deilig snø, men det kan se ut til at det smelter bort - igjen..
Det ble NSB på meg i dag, med mye fin venting til å lese "Blue Streak"

God morgen. Her er det fortsatt julefred, og om ikke lenge setter vi oss i bilen og kjører til EU, nærmere bestemt Hemavan for å kjøre bort litt juleflesk. Ungene skal få prøve sine julegave Snowboard og jeg har rotet fram mine 20 år gamle Vielhaber slalåmski.Tror det må være minst 3 år siden jeg kjørte på ski sist, så nå skal det bli morsomt å "skrape rust" :p

Glad morgen... Norske kirker skal vel markere tragedien i Asia i dag - mulig at jeg besøker en av kirkene i Oslo! Det er hvitt og pent utenfor og jeg håper vi kan beholde det slik. Ha en bedre fri/onsdag!!!

God Morgen fra Lysaker :)

Vært på jobb ett par timer nå og det har roet seg litt.

Veien hit idag var heller umåket, E6 var sørpete for å si det pent, ikke noe morro å kjøre i det heletatt..

Reiser til Fr-stad idag, kommer tilbake imorgen regner jeg med. Å da med min bedre halvdel som har vært bortreist i jula. skal bli godt å få ho tilbake igjen.

Hoya polariseringsfilter bestilt til nylinsa :D 19.90 USD fra 47th.street photo. Syntes ikke det var galt. Slipper tilåmed moms på den..

Back