• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mornings på en tirsdag

Bergern

ScanFlyer Dusty
Mornings på en tirsdag

Jet- og arbeidslagged morgen!
Tidlig oppe for en gangs skyld. Helt umulig å tyne noe mer ut av natta. En liten treningsøkt og så bærer det ned på "biblioteket" for dagens aviser. Resten av dagen står blank. Alltid deilig :)
Ha en snasen tirsdag.

Re: Mornings på en tirsdag

Glad tirsdag fra Dr. Holms på Geilo. Ser ut til å bli nok en strålende dag her på fjellet - selv om arbeidsdagen tilbringes innendørs på messe. Ha en flott tirsdag!

God morgen fra charterturisten på Corralejo. Har allerede lastet ned dagens aviser på mobilen, Får dem kun i 3 dager så det holder kun for en helgetur og ikke en hel chartertur. Idag skal jeg på klassisk "velkomstmøte" hvor de prøver å selge utflukter dyrt. Har enda ikke bestemt meg om jeg kun skal sløve ved bassenget resten av dagen eller dra en liten tur ett eller andre sted. Det er jo mye sanddyner å se på her eller man kan ta båten til Los Lobos hvor jeg håper det ikke lengere er så mange ulver. Været er greit, men det kunne absolutt vært varmere i vannet.

Ha en god en alle som har like slitsomme dager å komme seg gjennom.

God morgen fra trikken, SL-79 i dag. Foreløpig heller grått i hovedstaden, men skyer og ikke tåke i dag. Ha en fin dag

6cf1cde56af11039c5e945f4ffc47147.jpg

Morn fra litt høyere opp og inn i skydekket over hovedstaden. Forelesningsfri fra intensivkurset i dag kjenner jeg kommer godt med

God morgen fra ARN!

Tidlig svipptur ned fra TRD, veldig hyggelig crew og pre-departure servering av et glass vann i Plus. God service og en fin flytur.

Nå straks neste hopp over til Dublin, får vel en laksejævel som vanlig :) på veien over... hehe. Kanskje et glass musserende også....

Nyt tirsdagen.

Kim

God morgen fra Lillestrøm. Sov litt ekstra i dag, noe som kan trengs da det kommer 10 Polske kunder på besøk i kveld. De skal underholdes frem til sent i morgen kveld.

Men først skal man, via omveier, forsøke å få Amazon Alexa til snakke med stereoanleggene mine. Satser på at alle updates har gått igjennom.

Ha en fin en

God morgen fra havet. Det blåser og det skal blåse mer. Skattemeldingen var av det positive slaget.

God morgen fra landsbygden i Irland (å kalle det Dublin er å strekke strikken i lengste laget), fra hotellet som Kimpe skal til senere i dag. Her er det masse folk og stor stemning. Frokosten er inntatt, og noen timer jobb unnagjort. Blir nok et par timer til, før det kan legges bort og det er tid for å jakte på noe kjØLig drikke. Prognosene er nærmere 2000 nordmenn innom her i løpet av uken, noe som egentlig er ganske så sprøtt!

Morn frå Trondheim. Forsøket på å få gjort litt jobb i dag feila; oppringt av barnehage i det eg låste opp døra. Stort hol i hauet på minstemann, så det vart legebesøk og hyling og vræling....Slett ikkje artig for verken liten eller stor.

Så då blir det eit forsøk på å redde eit par arbeidstimar frå stovebordet.

Endeleg får vi lyst ut fleire jobbar i teamet vårt, så om folk vil jobbe med ting som flyg vesentleg høgare oppe enn fly; her er det moglegheiter!

God morgen fra Lillestrøm. Sov litt ekstra i dag, noe som kan trengs da det kommer 10 Polske kunder på besøk i kveld. De skal underholdes frem til sent i morgen kveld.

Men først skal man, via omveier, forsøke å få Amazon Alexa til snakke med stereoanleggene mine. Satser på at alle updates har gått igjennom.

Ha en fin en

Rakk du aa innstallere Petlexa update paa Loerdag ? (Det var kun tilgjengelig paa Loerdag;) ) Det lar Beagler og Elefnater kommunisere direkte med Alexa, saa langt har vi mottatt:
- Et aars abonnement paa Horse and Hound
- 4 Barkrakker i plast
- 400 liter OlivenOlje av tvilsom kvalitet

Beaglen stirrer med lengsel i blikket mot Fedex sjaafoeren (FedEx er ikke lenger det det var siden Martin forlot Berger) i haap om at hennes kommunikasjon med Alexa medfoerer dedikert Hundemat (ZiwiPeak) fra New Zealand - dog (phun intended) er det nok noe i kommunikasjonsprotokollen innen Petlexa som svikter og vi ser med skrekk paa hva som lander ved inngangsdoeren :wow:

(PS ved aa lese dette innlegget bryter man Flyprats Vedtekt # 2.11.18b)

(PS ved aa lese dette innlegget bryter man Flyprats Vedtekt # 2.11.18b)

Har immunitet.

Her er det stort sett pakker fra 1800Petmeds som kommer med fedex, så dyra er tungt skeptiske ved hver ankomst. Petlexa-oppdateringen er skjult for alle nysgjerrige neser. ;)

G'morgen fra solfulle Coal Mountain.Småfuglene synger som gale i visshet om at neste uvær er rett rundt hjørnet ..

Straks i gang med ukas arbeidsøkt(er).

Den slår seg av om man spør om Alexa spionerer for NSA.

Servitrisen vår på Cracker Barrel søndag het Alexa. Jeg var sååååå fristet, men tipper hun allerede har fått en og annen kommentar .. :D

Kona synes også Alexa er en stor oppfinnelse. Jeg kan styre meg.. Ville heller hatt hun ekte.

Servitrisen vår på Cracker Barrel søndag het Alexa. Jeg var sååååå fristet, men tipper hun allerede har fått en og annen kommentar .. :D

Kona synes også Alexa er en stor oppfinnelse. Jeg kan styre meg.. Ville heller hatt hun ekte.

Ha, en ekte Alexa hadde nok vært snavel ja: Alexa, hent en pils, deretter kom og sett deg på fanget mitt, og ta av deg bikinien først..:colgate:

Tror nok hun ville ha blitt både brukt og misbrukt, men tanken er god.

Back