Morn det er torsdag morgen.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Nok en morgen med minusgrader I Oslo - på tide å skifte til vinterdekk folkens. En uke igjen til reisen til PMI og ferie.

Ha en flott dag der du er.

Jan

Mornings;
0430 virket det som om frosten hadde fått tak i asfalten. Det var noen "blanke" områder med gjenskinn fra lysene. Det var det ikke i går.
Jeg satset ikke på noen ting og byttet i går til vinterdekk. Følte meg tryggere i dag ;-)

God morgen. Såvidt på pluss siden med temperaturer i denne delen av hovedstaden. Prærien kaller og dagen går vel med til budsjettarbeid og brannslukning. Ha en fin dag

God morgen fra flyet til Bergen. Rimelig grøtete på Gardermoen. Skyfritt på gamleflyplassen, pluss på Hurum. Sånn bare for å forsøke å fra igang en 30 år gammel debatt...

Noen som vet når pølsefesten avsluttes i innenriksloungen?

Godt på plussiden her i solveggen på den greske kyst. Lang lang reise, men morrakaffe i solveggen gjorde det hele plutselig verdt det.
Nå venter halvannen dag i et konferanserom.

Ha en fin dag, dere som ikke nyter Westin-livet og ... :)

dfc6a7e9484c5403080264ab5586539a.jpg

God mornings fra Oslo, brutal wake up Call i dag med blålys og sirener. Brannalarmen gikk og alle måtte jo da ut. Følgelig var da frokosten i boks. Har fått sovet i hele 9 timer, ikke verst. Straks klar for 20min spassertur og andre dag av konferansen.
Ha en fin dag:)

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    159.2 KB · Views: 184
God formiddag fra Trondheim
Bil på jobb i dag, da det er på tide med vintersko på kjerra. Ny kjerre er på vei, så legges sommerdekk i bil og blir med hjem.
Idag blir det henting av kidsa,middag og deretter indretjeneste de luxe.... hurra...-NOT :) :)

Ha en fortreffelig torsdag :D :D

Formiddag er det vel blitt nå. Java på laptop og i kopp (sånn ca). Mye å gjøre før man skal ut å fly litt igjen i ettermiddag.

Back