I går kveld så kom det to eller tre helikoptere fra forsvaret lavt over huset mitt,og dem var totalt mørklagte,ikke et eneste lys på de,driver dem med mørke trening ? Noen som vet ?
Ok Skremte jo livskiten ut av meg :-D Kunne liksom ikke høre hvor dem kom fra,var ekko i husveggene her,og plutselig dundret de over :-D Men artig
Takk for svar !
Takk for svar folkens. Er rimelig vant til heli-trafikk 24H i.o.m at jeg bor rett ved Lutvann. Har både militær, politi, og private samt helidoc vispende over hustaket. Mulig Bell sveipet over også her om dagen.
Takk for svar folkens. Er rimelig vant til heli-trafikk 24H i.o.m at jeg bor rett ved Lutvann. Har både militær, politi, og private samt helidoc vispende over hustaket. Mulig Bell sveipet over også her om dagen.
Kommer rimelig mye over her også. De siste dagene med et vær uten like og mange mm nedbør har gjort at luftambulasen stadig kommer dundrende over hustaket i svært lav høyde.
B412'n flyr iallefall relativt ofte rett over hustaket her, noen ganger lavere virker det ut som, naboene er ikke så fornøyd, men jeg løper avgårde til nærmeste vindu så fort jeg hører lyden De har en fast rute hver gang virker det ut som, her de flyr lavt over glomma et lite stykker nord av Sarpsborg.