Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Asiana First Class Lounge på ICN, flighten hitover i OZ541 var en drøm med ypperlig service krydret med altfor mye god mat..blei til et-par timer søvn inatt før de vekket oss på minuttet to timer før avgang slik at vi fikk drukket opp de siste dråpene av Tatinger til frokosten. Sånn forøvrig var det fire slike flasker ombord ved avgang fordelt på like mange passasjerer.![]()
Om noen timer står OZ745 for tur retning HKG hvor man skal oppholde seg i noen dager!
Ha en fin dag, og skål!
Her er det siste arbeidsdag før det skal bowles i Nijmegen imorra...
Mornsann fra OSL, hvor man kom inn med SK208 fra KRS for en times tid siden. Om en liten time er det klart for et hopp ned til CPH hvor sete 1D venter på meg retning Våsjington Dølles. Hyggelig med oppgradering, selv om det er midtgangsseteHa ein fin ein!
Mornsann fra OSL, hvor man kom inn med SK208 fra KRS for en times tid siden. Om en liten time er det klart for et hopp ned til CPH hvor sete 1D venter på meg retning Våsjington Dølles. Hyggelig med oppgradering, selv om det er midtgangsseteHa ein fin ein!
Nijmegen? Der skal det vel ikke bowles, men spaseres "Der VierDaagse"![]()
Kan da gjøre mye moro i Nijmegen? Skal på Springsteen-konsert der om en drøy måned
(Hvem vet om han spiller låta "Long Walk Home"...)
Er det der du skal ja... Har aldri hørt om stedet jeg. Stod bare på lappen min at jeg skal dit og spille bowling for å lage team building. Forstod at det var i Holland, men det var det.
Er det der du skal ja... Har aldri hørt om stedet jeg. Stod bare på lappen min at jeg skal dit og spille bowling for å lage team building. Forstod at det var i Holland, men det var det.
God dag fra Lufthansa First Class Terminal i FRA!
Kan da gjøre mye moro i Nijmegen? Skal på Springsteen-konsert der om en drøy måned
(Hvem vet om han spiller låta "Long Walk Home"...)
Ja, da er det bare å finne frem treskoa og alt annet enn KLM.com eller norvisjn.no![]()
Nijmegen ligger da for pokker ikke i Holland. Nå tror jeg du får ta deg noe malaria-dempende og sjekke kartet.-A
Hæ? :drunk: er ikke det å gå 50 km hver dag i 4 dager moro da? Har gjort det selv 2 ganger jeg. Dog i min ungdom, hehe.ld
Hvordan kom du deg inn der da? Kjøpt billett? Du er ikke tilfeldigvis i 60 årene og fra Troms vel?![]()
Hæææ???? Har jeg booka fly til feil land?????
Hæææ???? Har jeg booka fly til feil land?????
Nijmegen har da ligget i samme land hele veien, jeg vet ikke hvor du har booket til?
-A
Tipper vi sier http://no.wikipedia.org/wiki/Gelderland i stedet for Holland.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.