Moods med uniformer til DY-longhaul

Det er morsomt å se at Norwegian fortsatt ønsker å bygge en "norsk" merkevare til tross for internasjonal ekspansjon!

Støgt som juling, men det passer jo til det hjemmesnekra "designprogrammet" til DY forøvrig.

Syns det var stilig, men kan det være bra for Moods å assosieres med et lavpriselskap? De har jo ikke akkurat H&M priser selv..... :stir

Er Norwegian Long Haul AS et lavprisselskap da? (Vel, det kommer kanskje ann på øyet som ser) ;)
Ellers syns jeg dette ser riktig så trendy ut.

Heisann!

Nå er vel ikke jeg Norwegians største kunde eller fan, men ble imponert over samarbeidet med Moods her og resultatet.

Dette er veldig "retro"-stil med massevis av kuule detaljer. Liker stilen på herreklærne, skiller seg ut, fin farge og spenstige detaljer. Hos damene er det veldig klassisk, ser nesten ut som om Pan Am skal begynne å fly igjen, om enn i andre farger enn før..

Vil gi kjempeskryt til Norwegian for tanken bak med å benytte norske designere og det å skape et særpreg!

Er nå min lille mening.. :) :)

Kim

Synes dette var dritkult! Kred til Norwegian for å tenke nytt og sprekt. Og dette er jo ganske strømlinjeformet og konservativt til å være Moodsgutta.
Håper de passer like bra i Thai-størrelse da!

Synes faktisk det ble ganske stilig, langt bedre enn man kunne fryktet med tanke på hva de gutta har begått tidligere...

Den rutete jakka ga meg for øvrig assosiasjoner til karakteren 'Stan' fra Monkey Island spillene. Noen som skjønner hva jeg mener? ;)

HILFE! Tärningen gömmer sig nästan men efter att ha pratat snällt med den blir det en 1:a.

Enig. Specielt herrejakken er jo direkte gyselig, men dameuniformen er nu heller ikke for smart.

Minder om et eller andet fra 60-erne...

Last edited:
Minder om et eller andet fra 60-erne...

Det er helt riktig observert !

Uniformsdesignen er influert av den såkalte gullalderen i flyvning på 1960-tallet, der det amerikanske flyselskapet Pan Am gikk i bresjen med sine lyseblå uniformer.

Synes generelt at uniformene i de fleste selskaper er altfor tradisjonelle. NIKI/Air Berlin (?) damer i jeans ser bra ut, og passer til selskapets image, som Norwegians her.

Last edited:
Dameuniformen er forsåvidt ok. Herreuniformen er derimot katastrofalt stygg emm.

Ikke helt enig. Dameuniformen virker litt kjedelig, men grei, men synes faktisk herreuniformen ble stilig for formålet, selv om jeg ikke er veldig begeistret for Moods-stilen personlig (ser man bortifra jeg har noen boxere med cocktailglass og traktorer :p ) Poenget her er vel å virke friske og utfordrene, og det har de tydeligvis lykkes med basert på kommentarene her

At det skal ligne noe fra 1960-tallet er med overlegg. Det ligger i Moods stil å kombinere en del designelementer.

Jeg synes dette er drittøft, kult at de har baller til å gjøre noe som er annerledes.

Back