I så tilfelle skulle jo all drikke på OSL etter utenlandsboardingkontrollen være langt lavere.....Originally posted by EB
Men kan det ikke serveres vin/brennevin innenfor transitområdet til skattefrie priser?
Ja nettopp...og derfor passer svaret mitt som jeg ga tidligere også.Originally posted by EB
...men det kan man når båtene (DFDS; Color Line og Stena Line) har forlatt kai i Oslo. Som vel blir på lik linje som at vi får billig alkohol ombord i flyene!
Ja nettopp...og derfor passer svaret mitt som jeg ga tidligere også.Originally posted by EB
...men det kan man når båtene (DFDS; Color Line og Stena Line) har forlatt kai i Oslo. Som vel blir på lik linje som at vi får billig alkohol ombord i flyene!
Originally posted by Jack
Da burde ikke den altforstrenge røykeloven være gjeldende på utlandssiden!
Helt enig...og heldigvis har både Irland og Italia innført det samme.....Originally posted by EB
Røykeloven er vel den beste loven vi har her i landet og flere andre land...(...selv om mannen som innførte den kunne få meg til å røyke på trass!)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.