Modelsamler ER det dig ???

Utrolig! Det maa ligge noe ufattelig arbeid bak dette. Imponerende 'nattlys' ... !!

Imponerende! Jeg vet at de som bygger modelljernbaner lager tilsvarende anlegg. Har blant annet sett noen flotte norske anlegg. Dette er imidlertid første gangen jeg ser tilsvarende prosjekt når det gjelder å bygge en flyplass i modellskala.

Oerhört imponerande och förmodligen ruinerande, men är man samlare så är man! Herpas airport lights-system som han troligtvis använt kostar €195 per bana, och grundsatsen med transformatorer och optisk fiber nästan lika mycket. Sedan kommer ju all rampbelysning till...

Last edited:
wooooow... :wow:

hadde en sånt flyplass finnes i en plass i verden, så hadde den vert verdens mest kaotisk flyplass.. og kanskje til og med farligste flyplass der har høy risiko for uhell som bland annet kolisjon av to fly på bakken.. og store forsinkelser.... ett eneste kaos ....hehehe men det va utrolig å se en har bygd noe flott modelflyplass..

Utrolig tøft!!
Dette krever mye plass, penger og tid!

Er dette 1/400 skala?

Jeg legger merke til en SK A340 på ene bildet - den har jeg meget lyst på - noen som vet hvor denne kan kjøpes??

Er dette 1/400 skala?

Jeg legger merke til en SK A340 på ene bildet - den har jeg meget lyst på - noen som vet hvor denne kan kjøpes??

Immagine%207882.jpg

Det ser ut att vara i 1/500 eftersom han använt Herpas färdiga terminalbyggnader, dessutom är flera av modellerna från Herpas gamla sortiment med stora landställ.

Starjets gav ut SE-REA i skala 1/500 för några år sedan. Den är tydligen svår att få tag i numera. Herpa har också haft en som tydligen gått ut från sortimentet men det finns en på Ebay vars auktion slutar om 8 timmar!

2c4a_1.JPG

Klick klick

Last edited:
Back