Modell-messe på Voll (Utenfor Sola)

Lennart

ScanFlyer Rusty
Modell-messe på Voll (Utenfor Sola)

Her er noen utvalgte bilder fra vår store samling av fly og biler

Re: Modell-messe på Voll (Utenfor Sola)

Er det en SAS-maskin i primer som skimtes på et av bildene?! :drunk:

Det må sies at dette var en MEGET vellykket helg. Ca. 105+ fly og nesten 30 Audi og litt andre rullende matriell..

Alle fly og ikke minst biler fikk veldig stor oppmerksomhet. Det var større enn ifjor. Jeg, Lennart og ikke minst Audi... Morten hadde en meget flott helg. Eg tror vi har hukket tak i noen nye samlere og ikke minst sørget for at noen lommebøker blir tomme i den nærmeste fremtid...

mvh
Ørjan Utne (Gal flysamler)

Mektig toeft! men den Southwest'en saa litt bortkommen ut blant alle SAS-maskinene .. :p

Originally posted by LN-MOW

Mektig toeft! men den Southwest'en saa litt bortkommen ut blant alle SAS-maskinene .. :p

Sant nok, men kona har kjøpt den, har for store hjul, feil skala,
men hvis jeg selger den blir jeg nok skutt :D

Den STAR-bussen i primer, er den 'hjemme-dekorert'? Markedet for å lage noe sånt for en produsent må vel være sterkt begrenset... :)

Originally posted by Blubird

Den STAR-bussen i primer, er den 'hjemme-dekorert'? Markedet for å lage noe sånt for en produsent må vel være sterkt begrenset... :)

Er en vanlig maskin som er å finne hos ebay.
Men begynner vel å bli vanskelig å få tak i
Vil du ha en kanskje ? Klikk her så kan du kjøpe hos Ebay

Veldig bra variasjon av flytyper!!! 1:400? Har selv ca 70 stk. 1:200 av ymse slag. Noen russere og 20 SAS-fly av ulike typer.deriblant Magnus viking ^_^ 1:200 er en vanskelig scala ,det gjør det artig å samle . må liksom lete lenge etter spesielle flytyper :-p Når jeg endelig finner noe spesielt, DA er det jul da!! Limer litt også.

Absolutt alle var i 1:400. Hadde ikke fått plass til mange i 1:200 på det bordet. Det var fyllt til randen... Håper det blir utstilling til neste år, for da trenger vi mer bordplass...

Ørjan

Kul utstilling, synd jeg ikke fikk med meg at det var denne helga...:drunk:

Forøvrig vil jeg minne om plastmodellutstillingen i Ølhallen på Tou lørdag 4. november. Vi er vel flere her på forumet som stiller. Det blir vel tilogmed noen sivilfly! :colgate:

Kyrre

Kyrre!!!

Er du her inne??? hehe. takk for sist....
Hørte fra Birger at du skal til IPMS UK?? Får ikke tatt turen i år,
da jeg holder på med bygging av hus 1:1...

Skal se om eg kommer meg utom me ein modell eller noe...

Ørjan

Originally posted by Ollie

Kyrre!!!

Er du her inne??? hehe. takk for sist....
Hørte fra Birger at du skal til IPMS UK?? Får ikke tatt turen i år,
da jeg holder på med bygging av hus 1:1...

Skal se om eg kommer meg utom me ein modell eller noe...

Ørjan

Joda, jeg har nå lusket i gangene et par år nå. ^_^

Reiser til Telford ja, så om det er noe du trenger der borte er det bare å si fra. Jeg tar med en ekstra dykkebag. :)

Sjøl skaffet jeg meg i går evig gjeld på Joa, så om det ikke blir husbygging framover så blir det nok en del snekring og flikking på meg også...

Kyrre

Ja, dette var fine bilder ! -Ser ut som om dere har hatt det kjekt der nede !

WOA! Der var det mye gromfly!! Selv er jeg på leting (veldig OT) hver gang jeg er i en lekebutikk etter en liten grønn Volvo V40 lekebil til arvingen - gøy med samme bil som pappa (eller, det er jo HENNES bil må vite "minne bila" sier hun når vi går til bilen....)

Originally posted by CK

WOA! Der var det mye gromfly!! Selv er jeg på leting (veldig OT) hver gang jeg er i en lekebutikk etter en liten grønn Volvo V40 lekebil til arvingen - gøy med samme bil som pappa (eller, det er jo HENNES bil må vite "minne bila" sier hun når vi går til bilen....)

Sjekka med Bilia? kan hende at forhandlerene har noe sånt, veit at man får kjøpt Audi modeller hos den lokale Audiforhandleren her i byen :)

Originally posted by Blubird

Er en på eBay nå $9.99 pluss $12 i frakt på denne linken

DW55651.jpg

Back