Mobilbilder blir ikke nødvendigvis dårlige...

gilera

Canonskytter
Mobilbilder blir ikke nødvendigvis dårlige...

... Men de er fortsatt langt unna et speilrefleks når det kommer til bildekvalitet! :p

Joda, Jensen har rotet seg helt opp til OSL i kveld. Slikt skjer når man er glad i å kjøre bil og glad i musikk. Da følger man ikke så mye med på hvor man kjører og vips så er jeg på Vestby... Ettersom jeg har tenkt meg minst en tur til OSL i løpet av dette året, så tenkte jeg "Fåkk itt!, jeg kjører videre mot OSL!" og vips så var jeg der. Kameraet var jo selvfølgelig ikke med ettersom jeg egentlig bare hadde tenkt meg en liten kjøretur ned til sentrum i Halden opp hjem igjen - ca. 5-6km totalt... :lol:

Jaja, har man ikke kamera får man ty til reservet - nemlig mobilen. En HTC Desire HD, med andre ord ikke akkurat en kameramobil, men den har kamerafunksjon... Så det får bli disse bildene fra meg nå i kveld, så skal jeg få karret meg opp igjen med fullt kamerautstyr. :spin

IMAG0384.jpg

IMAG0382-2.jpg

Untitled_Panorama1-8.jpg

IMAG0377.jpg

IMAG0371.jpg

- Bjørn :drink

Re: Mobilbilder blir ikke nødvendigvis dårlige...

Mye bedre an man ofte forventer med en mobil, Supert :)
TK :fly

Takker hehe! Vurderte litt om jeg i det hele tatt skulle legge dem ut, men det kommer nok noe mer fra meg om litt forhåpentligvis. Får håpe været blir bra til helga. :)

Hei,
Man tager hva man haver. ;)
Synes absolutt dette ikke er noe å klage på.. :wow:
Blir jo litt begrensa med zooming med mobilkamera da, er liksom ikke den store tele´n :lol:

Du burde piskes på ballene med tørrfisk og sendt nordover til Finnmarkskysten som ikke har med kamera til OSL. Uhørt, men dette beviser bare hvor bra "mobbiltellefoner" har blitt. Skal bli artig å se hva du kommer med når du omsider får med utstyret ditt til lufthavnen.

Et bilde er bare så godt som fotografen kan gjøre det. Her har du gjort det svært godt, Bjørn ;)

Takker så mye! :)

Du burde piskes på ballene med tørrfisk og sendt nordover til Finnmarkskysten som ikke har med kamera til OSL. Uhørt, men dette beviser bare hvor bra "mobbiltellefoner" har blitt. Skal bli artig å se hva du kommer med når du omsider får med utstyret ditt til lufthavnen.

Haha!
Jeg pleier som regel å la kameraet i det miste ligge i bilen hver gang jeg er ute og kjører, men som sagt skullle jeg egentlig bare ta street'n nedi byen og så hjem igjen... Sånn kan det gå. :lol:

Meldt fint vær til fredag ser det ut som forresten.

Ikke dårlig dette da, din bil på bildet eller?

Back