Toby91 ScanFlyer Silver 1 Jan 2012 #2 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) WOW.. Kan eg få spørre om hvordan du har fått bakgrunnen så utrolig utydelig? Det var jo helt rått, hvertfall på dette bildet og alle de andre! Click to expand...
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) WOW.. Kan eg få spørre om hvordan du har fått bakgrunnen så utrolig utydelig? Det var jo helt rått, hvertfall på dette bildet og alle de andre! Click to expand...
baselutvann ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #3 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Fantastisk serie! For en skarphet!!
J jarud ScanFlyer Blue 1 Jan 2012 #4 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Toby91 said: WOW.. Kan eg få spørre om hvordan du har fått bakgrunnen så utrolig utydelig? Det var jo helt rått, hvertfall på dette bildet og alle de andre! Click to expand... Takker... Men en lang telelinse (500mm F/4), så får man dette helt automatisk
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Toby91 said: WOW.. Kan eg få spørre om hvordan du har fått bakgrunnen så utrolig utydelig? Det var jo helt rått, hvertfall på dette bildet og alle de andre! Click to expand... Takker... Men en lang telelinse (500mm F/4), så får man dette helt automatisk
Toby91 ScanFlyer Silver 1 Jan 2012 #5 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Aha, da er eg med, utrolig stilig hvertfall!
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #6 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Flotte bilder her og se stilige når dem fly i formasjon eller akrobatikk i luften.
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Flotte bilder her og se stilige når dem fly i formasjon eller akrobatikk i luften.
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 1 Jan 2012 #7 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) WOW! Dette var en helt perfekt serie! NYDELIG!
putzmeister ScanFlyer Dusty 1 Jan 2012 #8 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Fantastisk kvalitet du viser her, meget vakkert
myggen Newcomer 1 Jan 2012 #9 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Helt rå bilder du ha tatt men hvor knipset du A-10 om ME ? usa?
A andreas97sas ScanFlyer Silver 1 Jan 2012 #11 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Helvette! Disse bildene var sylskarpe og flotte som bare faen ! Link til linsen du brukte ?
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Helvette! Disse bildene var sylskarpe og flotte som bare faen ! Link til linsen du brukte ?
J jarud ScanFlyer Blue 2 Jan 2012 #12 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) myggen said: Helt rå bilder du ha tatt men hvor knipset du A-10 om ME ? usa? Click to expand... Er nok bare en R/C modell ifra Notodden modelflyshow, men denne modellen er utrolig skala riktig og veeeeldig dyr Ps. det er bare R/C modeller ifra jumbon og nedover...
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) myggen said: Helt rå bilder du ha tatt men hvor knipset du A-10 om ME ? usa? Click to expand... Er nok bare en R/C modell ifra Notodden modelflyshow, men denne modellen er utrolig skala riktig og veeeeldig dyr Ps. det er bare R/C modeller ifra jumbon og nedover...
J jarud ScanFlyer Blue 2 Jan 2012 #13 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) andreas97sas said: Helvette! Disse bildene var sylskarpe og flotte som bare faen ! Link til linsen du brukte ? Click to expand... http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-500mm-f-4.0-L-IS-USM-Lens-Review.aspx
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) andreas97sas said: Helvette! Disse bildene var sylskarpe og flotte som bare faen ! Link til linsen du brukte ? Click to expand... http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-500mm-f-4.0-L-IS-USM-Lens-Review.aspx
Halvorsn ScanFlyer Molded 2 Jan 2012 #14 Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Helt, helt, helt... nei, jeg vetta søren hva jeg skal si om disse bildene jeg. Superlativene er iallefall langt borte vekk
Re: Mitt fotoår 2011 (fly) Helt, helt, helt... nei, jeg vetta søren hva jeg skal si om disse bildene jeg. Superlativene er iallefall langt borte vekk