FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 19 Jan 2012 #2 Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Flott bilde Joachim. Kult og se brøytebilene i gang på SVG, uten dem hadde det vært kaos så all takk til dem.
Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Flott bilde Joachim. Kult og se brøytebilene i gang på SVG, uten dem hadde det vært kaos så all takk til dem.
Y Yankee ScanFlyer Gold 22 Jan 2012 #3 Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Jeg beklager at bildet mitt ikke har samme kvalitet som det dere OSL spottere er vant med.
Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Jeg beklager at bildet mitt ikke har samme kvalitet som det dere OSL spottere er vant med.
V Vidar ScanFlyer Gold 22 Jan 2012 #4 Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Tøft at du fikk fanget "brøytetoget",Joachim. Stå på videre i vinterværet! Vidar
Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Tøft at du fikk fanget "brøytetoget",Joachim. Stå på videre i vinterværet! Vidar
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 22 Jan 2012 #5 Joachim Sandven said: Jeg beklager at bildet mitt ikke har samme kvalitet som det dere OSL spottere er vant med. Click to expand... Unskyld at jeg sier det men nå må ikke du bli som en annen SVG boer.
Joachim Sandven said: Jeg beklager at bildet mitt ikke har samme kvalitet som det dere OSL spottere er vant med. Click to expand... Unskyld at jeg sier det men nå må ikke du bli som en annen SVG boer.
Y Yankee ScanFlyer Gold 23 Jan 2012 #6 Re: Mitt første vinterbilde fra SVG Det skjer ikke Vede Og jeg vet nøyaktig hvem du sikter til