Mistet kontakt med fly fra Malaysia Airlines (MH370 KUL-PEK 08/03/14)

Re: Mistet kontakt med fly fra Malaysia Airlines (KUL-PEK 08/03/14)

36.02s 88.57e, ser man på havbunnen på geologiske kart ( http://maps.ngdc.noaa.gov/viewers/bathymetry/ ) så varierer havdybden enormt, 2400-5150 meter. Må være et utrolig vanskelig område å lete i.

Om de finner MH370 så er det virkelig en av de største prestasjoner på lenge i mine øyne.
 
Re: Mistet kontakt med fly fra Malaysia Airlines (KUL-PEK 08/03/14)

Nok en ekspertgruppe mener de vet hvor vraket befinner seg.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/f...de-vet-hvor-mysterieflyet-styrtet/a/23234070/

Før eller siden må jo noen klare å tippe riktig.




Vidar

Nå flytter de søket til det aktuelle området.

Australske etterforskere mener nå at flyet kan ha styrtet flere hundre kilometer sør fra det opprinnelige søkeområdet. Alle våre analyser peker på at vi skal flytte søket sør for hvor vi var. Vi jobber fremdeles med å finne ut hvor langt sør vi skal, sier Martin Dolan, øverste leder for det australske Transport Safety Bureau.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/f...-etter-det-savnede-malaysia-flyet/a/23235685/

Men blir imponert over kommentarfeltet i den saken..:headbang:headbang:headbang

Harald Meling · Toppkommentator · University of Stavanger
Takket være leserne har nå nye fakta kommet om MH370-forsvinningen.
Jeg ble gjort oppmerksom om at GA Telesis som kjøpte det identiske søsterflyet til MH370, med Malaysian Airlines-log og ellers alt utenom serienummer identisk, har på sin hjemmeside oppgitt dette kjøpet.
Problemet er at dette er loggført som en pressemelding som var ELDRE enn bortføringen av MH370.
Christopher Bollyn har nå funnet at denne pressemeldingen ALDRI HAR EKSISTERT i dette tidsrommet, den er altså modifisert eller forfalsket.
Da er spørsmålet; hvorfor skal det israelsk-baserte flyteknologi-selskapet GA Telesis fly en identisk 777-flyvemaskin til Tel Aviv, for så flere måneder senere forfalske tilbake i tid en pressemeldig om selskapets aktiviteter ?
Og det til et tidspunkt FØR fjernkapringen?
Hvorfor har vi nå 2 stk 777 vi ikke kan gjøre rede for?

Anbefaler http://bollyn.com/14671/

Her er min kommunikasjon med Christopher Bollyn :

Dear Harald,

Good find. If we look at the GA-Telesis website in the Wayback Machine, we find that this press release did not exist. I have attached a screenshot from the archive (see attached image) that clearly shows that there was no GAT press release dated October 4, 2013, at least not in April 2014. Between August 21 and October 11, 2013, there was NO press release!

See: https://web.archive.org/web/20131201071225/http://www.gatelesis.com/category/press/

You are a great help if finding interesting bits of information. Have a nice midsummer.

All the best wishes,
Christopher

Solving 9-11 Books by Christopher Bollyn
 
Drar denne opp. Er det noen som fortsatt leter ? Eller har de i stillhet avsluttet fordi det er for håpløst og dyrt ( hvem betaler ? ) ???
 
Et halvt år har allerede gått...

Six months after the disappearance of Malaysia Airlines flight 370 it is still the subject of a slew of explanations. Why has this tragedy prompted such a wave of conspiracy theories?

Sudden, dramatic events often provoke conspiracy theories - particularly where the official version is disbelieved. Think JFK, Princess Diana, 9/11.

But in the case of MH370 there is not even an official version. Nobody knows what happened to MH370. It's a modern mystery.

http://www.bbc.com/news/magazine-29083905
 
Om flyet havnet der man tror det er så tviler jeg på det var noe ulykke. Dersom søk etter flyet er avsluttet så er ikke det bra!
 
Om flyet havnet der man tror det er så tviler jeg på det var noe ulykke. Dersom søk etter flyet er avsluttet så er ikke det bra!

Søket er ikke avsluttet.Bare en endelig bekreftelse fra Malaysia på at alle er erklært omkommet som følge av en ulykke.Har vel noe med forsikringer å gjøre
 
Det er jo bare trist at vi i nyere tid opplever at et moderne fly fra et selskap i den vestlige verden blir borte for godt og med alle spørsmål uavklart..
 
Det er nå ett år siden, og en interim rapport er sluppet
http://mh370.mot.gov.my
Bl.a. så var batteriet til FDR gått ut på dato.
Oksygen ble også etterfylt ulykkesdagen.
2,5 tonn med utstyr som innehold Li-ion batterier som frakt, 221 kg batterier.
 
Last edited:
Det er nå ett år siden, og en interim rapport er sluppet
http://mh370.mot.gov.my
Bl.a. så var batteriet til FDR gått ut på dato.
Oksygen ble også etterfylt ulykkesdagen.
2,5 tonn med utstyr som innehold Li-ion batterier som frakt, 221 kg batterier.

Det har vel vært noen katastrofale hendelser med slike batterier før, har det ikke det ?
Er det noe dokument lagt ut? Notoc & Loadsheet?
 
Back
Top