Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Flyet antatt å ha styrtet 8. mars, i dag er det 7. april...
30 dager er minimum. Et friskt batteri kan vare opptil ca 90 dager.
30 dager er minimum. Et friskt batteri kan vare opptil ca 90 dager.
Malaysia Airlines from 01MAY14 is reducing Kuala Lumpur – Beijing operation from 2 to 1 daily, as the airline did not reopen the reservation for the 2nd daily MH318/319 service. Reservation for MH318/319 (previously as MH370/371) was closed since late-February 2014.
MH360 KUL1800 – 0020+1PEK 333 D
MH361 PEK0130 – 0740KUL 333 D
Det er ganske mye som ikke når norske medier: https://www.google.com/search?q=MH3...ceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=MH370&tbm=nwsJa, merkelig ikke sant? Virker som om de som skal finne ut av dette har "gidd opp".
Det er ganske mye som ikke når norske medier: https://www.google.com/search?q=MH3...ceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=MH370&tbm=nws
https://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370#Fourth_phase
Det er ganske mye som ikke når norske medier:
Noen som har hørt noe mer om "mysterieflyet"? Har blitt stille om det i mediene nå...
Tror ulykkesflyet gikk tom for drivstoff
Det viser ny satellitt-informasjon.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.