• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mistet kontakt med fly fra Malaysia Airlines (MH370 KUL-PEK 08/03/14)

Det stemmer. Flere forskjellige gjenstander fra flyet som fløt i land langs kysten av sørlige Afrika og noen øyer utenfor.
 
Man har funnet en ny del på Madagaskar nå i desember, endel av landingsdørene, og det tyder på at hjulene var ute nå flyet traff vannet. Et eller annet sted i det indiske hav

https://www.standard.co.uk/news/wor...dence-landing-gear-flight-crash-b1046704.html

Har sett de hypotesene, men om et fly klasker i vannet med 1000 km/t så
kan godt hjul dørene og alt annet på flyet løsne og bli slått av. :cry:

Det blir vel bare mer og mer vanskelig å finnet flyet med tiden og mindre motivasjon for å bruke milliarder på leting.

(Dog imponert at Franskmennene ikke ga opp å finne sin Airbus i Atlanteren i 2009. Det var også nål i høystakken men kursen var jo relativt grei.)
 
Betalingsmur på artikkelen, men jeg lurer på nøyaktig hva på understellsdøren som indikerer at hjulene var nede da de traff sjøen?
 
"myk kontrollert landing" Jau,jau ,etter å ha sttt deler av inventaret som angivelig skal stamme fra MH370 ,så tviler jeg på en myk ,kontrollert landing
 
Back
Top