Flyprat Minnetråd Martin Foss

Flyprat-logo
For en trist nyhet å få - Hvil i fred Martin!
Mitt eneste møte med Martin var på Flyprats julebord i Seattle i 2009 - han var en sosial kjernekar.
Jeg bidrar gjerne til krans - bare oppgi Vippsnr.

Hvil i fred Martin!!
Jeg er ikke så god på dette, men det er flere her som har fortalt det som jeg er 100% enig i.
Jeg hadde ikke vært her på Flyprat hvis det ikke hadde vært for Martin og Elefanten, så tusen takk for alt!

Veldig trist å lese dette.

Har gode minner fra tiden vi reiste til USA og når vi var på flyspotting rundt og innenfor gjerdene på Gardermoen.

Hvil i fred Martin .

Hard Rock Café , Coca Cola, Julebord her i Seattle, flotte trip rapporter til konserter og ikke minst Martins BA Status med en First Class Trip Rapport. Dette var en meget trist start på dagen her i Seattle hvor vi møttes flere ganger - som arrangør av Flyprat Julebord i Seattle var det alltid godt å se Martin med en lokal øl i hjørnet på vår lokale pub her ute pà øya, det var et tegn på «ting var på plass» mens Hard Rock Cafe i Seattle er borte, lever The Harbour Public House og det ble en meget lokal minnestund i kveld nettopp i Martin’s hjørne på Puben med en Coca Cola (min første på over 20 år) - fortsatte med et lokalt brygg (tror Martin ville ha godkjent det) og leste i gjennom «The Best of Martins» trip rapporter. Du la meget gode spor Martin (litt tog nerding (Martin kunne diskutere lokaltog type 69E vs D og Gjøvik variantene også, du vil bli savnet og hvil i fred Martin.

Men jøje meg da, for en start på dagen - Martin ? Gode snille lune Martin ? Alltid med et glimt i øyet, og med masse kunnskap og en enorm interesse for både gitarer, musikk og ikke minst alt som rørte seg som inneholdt teknologi ? Hvil i fred gode Martin, og tatt for alle dine bidrag til oss her på Flyprat !

Hei alle sammen. Først vil jeg bare skrive at familien syntes det var riktig fint med alle de fine meldingene her. De leser dem.

Jeg har også ringt begravelsesbyrået i dag og ordner med en krans. Jeg kjører opp med flymodeller så vi kan pynte den slik den hør og bør. Kan ikke alle som vil bli med på krans sende meg en PM? Det føles dumt å fylle en minnetråd som dette med detaljer og vipps. :) Vi holder den til Martin.

Nei dette var triste nyheter. Kjente han ikke personlig men har bidratt bra både her og i flere Facebook-grupper jeg er med i. Vil bli definitivt savnet.

Back