Flyprat Minnetråd Martin Foss

Flyprat-logo

Someone

Moderator
Medlem
Vi har dessverre mottatt nyheten om at mangeårig medlem og moderator Martin Foss, døde fra oss den 29. september. Martin var medlem og deltager på Flyprat, og dens forgjengere i over 20 år, og mange har møtt han både på reiser og sosiale forekomster.

Vi har fått opplyst at bisettelsen skjer i Bjørke kirke i Maura/Nannestad fredag 17. oktober kl 10:30. Det vil bli minnesamvær på «Lykkebo» på Jessheim. Alle som ønsker skal være velkommen til dette, slik vi forstår. Og vi kan eventuelt formidle ønske om deltagelse her videre.

Jeg er av de som har truffet Martin ved flere anledninger, og Martin var en fin fyr!
Dersom det er noen som har lyst å ta ballen med å ordne bukett/krans, så vipser jeg mer enn villig et bidrag! :)

//PÅL

Martin, veldig rart at du ikke skal være med oss lenger.

Dette var veldig triste nyheter. Jeg har også møtt ham flere ganger. Vi delte også interessen for gitarer og musikk og det var kjekt å følge litt med på disse musikkprosjektene han holdt på med på siden. Martin vil bli savnet!
Jeg vil også være med på en eventuell spleis på blomst eller krans.

Svært triste nyheter.. Møtte deg aldri, men føler man kjenner hverandre via forum som dette.

Enig med MOW, la oss få til en stor krans med noe symbolsk på.

Dette her var en skikkelig nitrist nyhet å få. Har truffet Martin mange ganger. Om det har vært Fly & Øl i Lillestrøm eller når vi dro til London for å ha toppmøte på BA loungen på LHR T5 - utelukkende for å spise kake. Var vel i 2012. Martin var også en av forumets litt unike stemmer, som jeg kommer til å savne dypt her inne.

Har sendt en melding til familien så jeg kanskje kan ordne med krans fra oss.

Det går an å sende meg PM vedrørende deltakelse på bisettelse.

Dette var triste nyheter , har møtt Martin mange ganger og reist sammen med ham bl.a. til Seattle. Hvil i fred Martin, du vil bli husket.
Jeg blir selvfølgelig også med og støtter om blomster eller krans. 😢😢

Dette var en trist nyhet å få.
Martin har vært skyld i store smerter i latter og smile-musklene mine mang en gang, og jeg har mange fine minner fra flere turer til USA (spesielt julebordene i Seattle!) og Europa sammen med Martin.
Jeg vil huske han som en kar med raske replikker, fin humor og mye kunnskap.

Jeg er selvsagt med på et spleiselag på en krans, og skal forsøke å ordne meg fri til å reise over og være med på bisettelsen.

Dette var veldig trist aa lese. Jeg har ikke moett ham personlig etter det jeg husker, men han hadde mange baade interessante og morsomme innlegg her og fremstod som en meget hyggelig fyr. Jeg vippser ogsaa gjerne et bidrag til krans fra flyprat. Si ifra til hvilket nummer det skal vippses.

Dette har vært en trist og rar uke. Martin var ikke bare en fin stemme her på forumet - men han svarte jo ofte bedre og fortere enn VY gjorde på sine facebook sider... Jeg endrer planer og stiller i bisettelsen neste fredag - si i fra om noe trenger skyss til kirken på Maura. Støtter SudCaravelle med tanke på en skikkelig krans med noe symbolikk - gitar og/eller fly.

Hvil i fred Martin - du var best!

Dette var triste nyheter å våkne opp til i Chile. Hvil i fred, Martin - og takk for innlegg og engasjement opp gjennom årene.

Huff for en sjokkerende og trist post å lese når en åpner forumet.
Takker for flotte innlegg, hvil i fred Martin

Jeg blir også med på krans, regner med info om Vipps kommer.

Back