MinMotes flyguide for menn

Etter å ha lest artikkelen ser det mer ut som at journalisten dresser opp leserne før en trendy fest enn før en flyreise. ;) Joggebuske, uansett hvor bra den ser ut og føles er stort NEI sammen med dressjakke. For meg er det to rake motsetninger i klesveien. Jeg er ikke verdens mest trendy mann, men akkurat det der hopper jeg over. :)

Den beste kommentaren under saken er vedkommende som sier: ''Joggebukse og dressjakke? Høres ut som oppskriften til tvangsinnleggelse. :D :D

Last edited:
Det er vel en blogger og ikke journalist? Dog så kan rus fremdeles være inne i bildet

"Sverre Norberg-Schulz Hagen (22) er journalist i VG, og skribent for MinMote. Følg ham hveruke for enkle og nyttige tips om mote og livsstil."

Vi kan altså glede oss til mye spennende "nyheter" fra VG i framtiden. Helt edru kan han nok ikke vært.

Joggebukse er en ting, men å anbefale hodetelefoner uten aktiv støydemping til reise...?
De beste med passiv støydemping har både langt bedre støydemping og lydkvalitet så det er ikke noe problem, men det er jo ikke de hodetelefonene som anbefales her.

Er det en artikkel for 1. april som er for tidlig ute?

Last edited:
Dette er bare begynnelsen, ta til dere "det nye". I framtiden så er det sølv-tights, og dress-jakke (men uten skjorta).

Nå er vel joggebukse strengt tatt et plagg som ikke under noen omstendighet skal brukes utenfor husets fire vegger (les: ikke innefor flyets fire vegger heller) :old

Nå er vel joggebukse strengt tatt et plagg som ikke under noen omstendighet skal brukes utenfor husets fire vegger (les: ikke innefor flyets fire vegger heller) :old
[PIRK]Ikke når man er ute å jogger en gang? :drunk:[\PIRK]

Meningen forstått, og enig i.

Ikke sant..
Kort connection? Her er løpeshortsen som passer best med helsetrøye og smokingjakken din!
Holder temperaturen i lårmuskulaturen varm mens du står i taxfree kø og er klar for å spurte til D25 på CPH.

Back