Jeg reiser ofte med SAS og kan ikke huske at de har tatt fra meg setet "mitt", utover oppgraderinger da.
Du har nok en bedre "aura" enn meg og en del andre

Jeg reiser ofte med SAS og kan ikke huske at de har tatt fra meg setet "mitt", utover oppgraderinger da.
Du har nok en bedre "aura" enn meg og en del andreJeg har sikkert ikke reist så mye som deg, men har opplevd dette en del ganger - faktisk også blitt splittet fra min langt bedre halvdel.
Hmm... jeg må ha en dårlig utstråling.. Fløy til cph i dag, biz billett. Booket 1a og 1c. Fikk 9a og 9c, selv om jeg sjekket igjen når mobil innsjekken dukket opp... Kult at jeg opplever dette mot normalt. sorry, men må flire av dette skvipet.
Syntes ganske mange av innleggene dine kun handler om hvor grusomt det er å fly SAS, og/eller nedrakking av noen som skriver noe positivt om SAS. Kan du ikke bare gjøre forumet og deg selv en tjeneste, slutte å fly SAS?
Syntes ganske mange av innleggene dine kun handler om hvor grusomt det er å fly SAS, og/eller nedrakking av noen som skriver noe positivt om SAS. Kan du ikke bare gjøre forumet og deg selv en tjeneste, slutte å fly SAS?
Jeg syntes likevel det er litt 'mystisk' at han fortsetter å fly SAS, etter så mange dårlige erfaringer. Selv om han burde vite bedre fortsetter han å begå samme feil...
Det hender også at man folk ikke har et valg, dvs. at andre tar valget for dem (eks. arbeidsgiver)
Jeg skriver ikke innlegg i sinne og setter selvfølgelig pris på at andre deler sine erfaringer med trip reports.
Jeg syntes likevel det er litt 'mystisk' at han fortsetter å fly SAS, etter så mange dårlige erfaringer. Selv om han burde vite bedre fortsetter han å begå samme feil...
Selv i trip reports som omhandler Icelandair kommer det frem hvor 'dårlig' SAS er.
Kun en besinnet subjektiv observasjon fra min side...
Kan du ikke bare gjøre forumet og deg selv en tjeneste, slutte å fly SAS?
Selv i trip reports som omhandler Icelandair kommer det frem hvor 'dårlig' SAS er.
Hvis du aner hvor mange ganger jeg har hoert folk si at de aldri skal fly SAS igjen for saa se dem like blide igjen uka etter ... Slik er'e bare... Se hva Utflyttet skrev over.
...jeg lider ikke på turene, men irriterer meg i ny og ne om at det er de små tingene som hadde vært lett å fikse på.
Håper du bruker like mye energi på å si ifra til SAS CR, som du bruker på å klage her...
Hmm... jeg må ha en dårlig utstråling.. Fløy til cph i dag, biz billett. Booket 1a og 1c. Fikk 9a og 9c, selv om jeg sjekket igjen når mobil innsjekken dukket opp... Kult at jeg opplever dette mot normalt. sorry, men må flire av dette skvipet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.