A AndersE ScanFlyer Blue 23 Aug 2009 #1 Etter å ha vore fire turar på Gardermoen, tenkte eg å laste opp mine fyrste bilder her på forumet no. Håpar eg har fått lasta opp slik at dei er moglege å sjå utan for mykje venting og scrolling. Set pris på å få høyre kva eg skal gjere betre!
Etter å ha vore fire turar på Gardermoen, tenkte eg å laste opp mine fyrste bilder her på forumet no. Håpar eg har fått lasta opp slik at dei er moglege å sjå utan for mykje venting og scrolling. Set pris på å få høyre kva eg skal gjere betre!
Lennart ScanFlyer Rusty 23 Aug 2009 #6 Trenger du å gjøre noe bedre da ? Fortsett i samme stilen, og velkommen til forumet
putzmeister ScanFlyer Dusty 23 Aug 2009 #7 Slett ikke værst, fine bilder. Velkommen skal du være MVH Stein Olsen
S Scandinavian ScanFlyer Gold 24 Aug 2009 #10 Flotte bilder, spesielt 3x Norwegian som flere har nevnt og siste Thai A345.
J Jokeren Newcomer 30 Nov 2009 #12 Flotte bilder! Likte også det med 3x Norwegian m. gamle Gardermoen terminalen i bakgrunnen.
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 30 Nov 2009 #13 Fine bilder! Likte best det av alle SAS halene Jeg synes bildene var 9/10 eneste så mangler er bitte litt mer skarphet. Men det lærer du nok med tiden! Stå på å velkommen:nor Last edited: 30 Nov 2009
Fine bilder! Likte best det av alle SAS halene Jeg synes bildene var 9/10 eneste så mangler er bitte litt mer skarphet. Men det lærer du nok med tiden! Stå på å velkommen:nor
E Epsilon ScanFlyer Blue 2 Dec 2009 #15 Alltid like gøy når èn fyr finner en gammal tråd og vekker den til liv..... Fine bilder ja..
svgspotter ScanFlyer Gold 2 Dec 2009 #16 Motard said: Fine bilder. Likte spesielt det med 3x norwegian. Click to expand... Ja det er litt sånn det kommer til å bli litt fremover i Norge! merker det og på Sola.
Motard said: Fine bilder. Likte spesielt det med 3x norwegian. Click to expand... Ja det er litt sånn det kommer til å bli litt fremover i Norge! merker det og på Sola.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 2 Dec 2009 #17 Dette var da ikke feil i det hle tatt..... Bra bilder! Velkommen til forumet
ATC-flyradar Traveler Medlem 2 Dec 2009 #18 Dette var bilder - selv om jeg liker dem i 1024 str - jeg sier velkomen til OSL sine sanddyner - vi treffes sikkert.
Dette var bilder - selv om jeg liker dem i 1024 str - jeg sier velkomen til OSL sine sanddyner - vi treffes sikkert.